Eindelijk een topic: Mijn beste maatje Ferro!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulaferro
Berichten: 49
Geregistreerd: 07-10-16

Eindelijk een topic: Mijn beste maatje Ferro!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-18 13:29

HeyHey!

Ik dacht dat het wel leuk was om mezelf, en mijn verzorgpaardje even voor te stellen!
Ik ben Paula, een meisje van 14 jaar en ik woon in het mooie Groningen! Ik verzorg een paardje van de manege waar ik rijd, dat is Ferro! Ferro is een welsh-K paardje, hij is in april 20 jaartjes geworden, maar soms gedraagt hij zich als 3, haha. Ik verzorg/rijd Ferro nu al weer 4 jaartjes en ik rijd 8 jaar.
Ferro is een vos, met een bles en achter 2 witte beentjes. Hij is soms echt een mietje maar hij zal nooit iets of iemand kwaad doen, hij heeft ook heel erg veel humor :P


Ik ben zelf dus 14 jaar, en ik doe TTO op school. Dat is tweetalig vwo. Mijn hobbies zijn paardrijden (isn't it obvious), lezen en fotografie! Ik doe dus aan fotografie, dat doe ik nu ongeveer een jaartje. Voor de mensen die het leuk vinden mijn instagram is @pauladrenth.fotografie , ik ben hier niet zo actief op maar misschien vind je het leuk om even te kijken. Je kan ook mij en Ferro ook volgen op instagram: @ferrieperriex (hier ben ik wel actief!)

Ferro en ik rijden op dit moment ongeveer L1 dressuur. Maar we doen ook actief aan grondwerk. Ook nemen we af en toe een sprongetje. Fer is van zichzelf best wel sloom en af en toe vergeet hij zijn benen even op te tillen, oeps... We zijn er nu mee bezig om meer voorwaarts te rijden, en dat gaat erg goed! Ferro heeft Z1 dressuur gelopen maar dat is er door de jaren heen helaas een beetje uitgegroeid. De knopjes kent ie nog wel, ik alleen (nog) niet. We doen dus voornamelijk dressuur en af en toe een sprongetje, maar als Ferro in zijn slome ''mood'' is dan is springen niet leuk, maar soms word hij heeeeel erg heet en ja, tbh word ik dan af en toe nog wat zenuwachtig. We hebben namelijk 3 jaar geleden een dipje gehad, Ferro begon me uit te testen en ik viel eigenlijk elke keer dat ik hem reed. Ik heb 3/4 jaar niet gereden en daarna zitlessen gehad, zodat ik hem nu mooi kan uitzitten! We zijn op dit moment ontzettend ontspannen en we gaan binnenkort weer meedoen aan ons eerste onderlinge wedstrijdje na 3 jaar! Wens me succes!

Ik ben er nog niet echt achter hoe je foto's hier moet toevoegen maar zodra ik het weet zal ik het even doen!
Als je nog vragen hebt dan kan het altijd hieronder, vind ik heel erg leuk!

Carpe diem <3



C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!
Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Eindelijk een topic: Mijn beste maatje Ferro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:33

Ik verplaats dit topic naar Verzorgpaarden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers