Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ingvdh
Berichten: 6368
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 11:36

XRuby_SymmyX schreef:
Mijn pony staat op een luxe manege in een dure regio en manege mensen mogen ook niet aan de kant van de pension paarden komen. Je hebt hier niet zomaar een eigen paard. Je ziet het ook wel onder de manege leerlingen onderling als er 1 dan een bijrijdpaard krijgt en uiteindelijk doorstroomt naar een eigen pony en zelfs was er al verschil hoe er door sommigen op mij neer werd gekeken toen ik een soort van eigen paard had (was een fulltime leasepony van een hele andere stal) waarbij ik zelf de stalling betaalde en geheel verantwoordelijk voor was. Ik had geen klik met die pony en uiteindelijk na een klein jaar mijn eigen pony gekocht. Toen werd ik opeens meer geaacepteerd door sommige andere mede pensionners. Soms is het paarden wereldje gewoon een apart wereldje. Hier is het ook zo dat bepaalde mensen je zelfs anders zien als jij niet in kingsland loopt je paard niet in eskadron of lemieux loopt en je geen kep italia op je hoofd hebt en je geen echte leren laarzen draagt. Ik als hooggevoelig meisje heb er nog best moeite mee gehad en ja ik heb ook wat van kingsland en ook van eskadron maar er zijn genoeg andere leuke merken. Verder is de stal zelf wel helemaal top en maar 4 minuten van mijn huis.



Als je op een pensionstal staat zal je niet dat dit gedrag een stuk minder is omdat iedereen een eigen paard heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers