Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MairiMacBran
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 13:17

anjali schreef:
@Cinnepin,een paard is een soort statussymbool. Ook op een manege bijv. hebben degenen die een eigen paard bezitten meer aanzien dan degenen die dat niet hebben. Een verzorgpaard is dan weer beter dan niets.


Klopt. Was vroeger ook al. Ik zat vroeger in een clubje manegemeisjes en een van de meisjes kreeg op een gegeven moment een eigen pony. Zij steeg enorm op de manegeladder en wij waren op slag te min voor haar, ze sprak niet meer met ons.
Mijn dochter zit op een groene school en het eerste wat er gevraagd werd tijdens de kennismaking door het meisje naast haar of ze een eigen pony had. Haar "ja" was het enige juiste antwoord.

Ik heb overigens nooit hoeven betalen voor een bijrijdpaard en ga dat ook niet doen. Ik hoef niet per se te rijden. De eigenaresse van mijn eerste bijrijdpaard ging een jaar naar het buitenland voor stage. Zij vond niet dat ik moest betalen voor de verantwoordelijkheid een jaar lang voor haar paard te zorgen.
De eigenaresse van mijn huidige bijrijdpaard help ik enorm uit de brand omdat ze zelf weinig tijd heeft.
Paard is ook al op leeftijd, nog wel heel fit, maar meer dan buitenritjes hoeft ze niet te doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers