Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vientje
Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:18

listiglistje schreef:
Ineke2 schreef:
Nog 1:

Voor mijn 2,5 jarige hengst ben ik op zoek naar een verzorgster/ bijrijdster.
Mijn Kwpn hengst staat op een pension stal te staan waar alle klusjes gedaan worden. Totdat hij in het voorjaar van 2020 zadelmak wordt gemaakt gaat het er dus nu echt om om hem wegwijs te maken in o.a. Longeren, grondwerk ed.

Ik vraag een kleine bijdrage en naarmate hij verder is ingereden zou ik ook willen dat je lessen gaat nemen zodat we samen hem goed kunnen opleiden.

Ben jij die verantwoordelijke persoon die ervaring heeft in jonge paarden en hengsten en een uitdaging ziet in het vanaf het begin opleiden hiervan dan zoek ik jou.

Het word steeds gekker :')

Ik vraag daar 500/600 per maand voor :') klaarmaken en verder opleiden....wel incl stalling :D

Op de Bokt Markt staat er momenteel ook weer zo'n optimist met een 2,5 jarige, bijna gelijk verhaal.

Ik lijk geloof ik wel gek dat ik naar een goede betaalde trainer aan het zoeken ben voor wat hulp bij het beleren van mijn driejarige gup, kan blijkbaar juist goed geld gaan verdienen aan iemand mijn paard zadelmak laten maken zolang ik het maar "verzorgster/bijrijdster" noem :7

Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om iemand te laten betalen voor het beleren van mijn paard 8)7 Heb al een hoop langs zien komen, maar dit is wel heel bijzonder!

Miep & Pinda & Jipje :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers