Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:49

In het kader van dit topic zou ik graag jullie mening willen horen.
Ik ben sinds kort weer opzoek naar een verzorgpony of paardje om bij te rijden. Had via MP een reactie gehad, voor een 5 jarige merrie zochten ze een bijrijdster voor 1 tot 2 keer per week. De merrie is verder beleerd en braaf, maar het blijft een merrie dus consequent zijn en stevig in je schoenen staan is wel nodig. Aldus de eigenaar. De merrie heeft ook eetproblemen.
Ze vragen 50 euro per maand voor het bijrijden.

Kijk, in principe vind ik het niet veel geld. Maar de informatie is vrij summier, ik weet eigenlijk totaal niet wat voor pony het is en wat ik kan verwachten. Ik wil heel graag ook buiten kunnen rijden en weet niet of de pony daar überhaupt wel geschikt voor is. Dit moet ik allemaal gaan ondervinden natuurlijk.
Maar 50 euro in de maand is voor mij best een hoop geld. Vandaar dat iets me doet laten twijfelen.

Wat vinden jullie er van?

JM :#



Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:55

absque_dubio schreef:
Shaggy09, het is toch vrij normaal dat je gaat kennismaken om te kijken of het klikt, en dan de rest bespreekt? Dus gewoon een afspraak maken en dat even afwachten. :)


Uiteraard!
Maar gewoon puur de bijdrage die ik moet leveren, daar weet ik het niet helemaal over.

JM :#

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:04

Ik ben laatst naar een paardje geweest die ik misschien ga bijrijden in de toekomst. Die eigenaresse vraagt een bijdrage maar hoeveel is nog niet duidelijk. Ze vroeg ook aan mij wat ik een schappelijk bedrag vind, maar ik vind dat heel moeilijk te beoordelen. Enerzijds vind ik het behoorlijk krom om te moeten betalen terwijl ik in feite die persoon daarmee help.
Aan de andere kant, het is tegenwoordig heel normaal geworden en met het niet heel ruime aanbod ook nog eens lastig om een alternatief te vinden voor mezelf waar ik niet hoef te betalen.

Ik rijd dan trouwens 1x per week en moet die dag ook mesten. Verder geen klusjes.

JM :#

Shaggy09
Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:10

XRuby_SymmyX schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik ben laatst naar een paardje geweest die ik misschien ga bijrijden in de toekomst. Die eigenaresse vraagt een bijdrage maar hoeveel is nog niet duidelijk. Ze vroeg ook aan mij wat ik een schappelijk bedrag vind, maar ik vind dat heel moeilijk te beoordelen. Enerzijds vind ik het behoorlijk krom om te moeten betalen terwijl ik in feite die persoon daarmee help.
Aan de andere kant, het is tegenwoordig heel normaal geworden en met het niet heel ruime aanbod ook nog eens lastig om een alternatief te vinden voor mezelf waar ik niet hoef te betalen.

Ik rijd dan trouwens 1x per week en moet die dag ook mesten. Verder geen klusjes.



Heb je ook altijd beschikking over een binnenbak enzo? Wat mag je met het paard?


Nee alleen buitenbak, ik mag rijden (dressuur en springmatig) en in de buurt een rondje buiten rijden. Er is helaas niet echt mooie natuur of wandelpaden in de buurt dus dat is wel jammer. Het is echt midden tussen de drukke wegen.

JM :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hanne2001, SentiBot en 2 bezoekers