Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

absque_dubio
Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:54

Shaggy09, het is toch vrij normaal dat je gaat kennismaken om te kijken of het klikt, en dan de rest bespreekt? Dus gewoon een afspraak maken en dat even afwachten. :)
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 14-10-19 09:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present


absque_dubio
Berichten: 7828
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:59

Mijn Z pony heeft ook een niet-betalende bijrijdster. Oh, en ik heb geen bijrijdster omdat ik geen tijd heb (want ik rijd net zo lief zelf). Ik heb een bijrijdster om een ander ook wat te gunnen. Kost me eigenlijk net zoveel tijd als dat ik zelf rijd, want ik help de bijrijdster regelmatig (noem het maar even les), ga met ze op wedstrijd etc.
Dus eigenlijk financieel en kwa tijd gezien geen enkel voordeel voor mij, eerder nadelen. Maar het plezier dat dat meisje met mijn pony heeft, en ik met haar erbij in ons 'ponyteam', dat is onbetaalbaar!
Daarnaast als er wat is en ik vraag haar iets te doen, kan ik altijd op haar rekenen. En gewoon een enorm leuke vriendschap met haar en haar ouders eraan over gehouden. <3
Nou geniet ik ook enorm van mijn pony's als ik er niet op zit. Bij mij staat rijden niet bovenaan (al ben ik wel een fanatieke sport-ruiter).

Instagram Milente’s Sportpony’s / Volgtopic Welsh Sportpony’s
Milente’s Passion -Kroon Sport Welsh NWR ZZLicht+10 ponypower!
Milente’s Pretty Perfect -Ster Sport WPBR Z1+1
Milente’s Past & Present

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker