Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
listiglistje
Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 17:08

Def schreef:
Mijn paard is Z niveau opgeleid, maar ik zou een bijrijder echt niet laten betalen.
Ik ben juist blij dat iemand mij kan helpen en de tijd erin wil steken.
Ik zie het gewoon als iets waar iedereen plezier van heeft. Ik omdat mijn paard wordt gereden en dat leuk en goed voor de gezondheid van mijn paard is. Mijn bijrijdster omdat die lekker kan rijden met mijn paard.


Dit... mijn paard was ZZZ/LT im training en ZzL geklasseerd.
En een luxe accomodatie ter beschikking.
Ik vroeg haar echt geen geld.
Ik was erg blij dat iemand mij tijd en zorg uit handen nam en fysiek was beweging voor mijn paard goed.
Mijn bijrijder vondt het leuk om wat te leren, dus nam ze regelmatig les.
Win win situatie voor iedereen.

Nu zoek ik zelf een bijrijdpaard voor max 2 a 3 x per week. (Mijn eigen paard is in mei plots overleden)
Ben ook niet van plan om daarvoor te betalen, ook omdat ik paarden rijtechnisch kan verbeteren/hoger opleiden.

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto



listiglistje
Berichten: 14398
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 09:42

Ineke2 schreef:
Nog 1:

Voor mijn 2,5 jarige hengst ben ik op zoek naar een verzorgster/ bijrijdster.
Mijn Kwpn hengst staat op een pension stal te staan waar alle klusjes gedaan worden. Totdat hij in het voorjaar van 2020 zadelmak wordt gemaakt gaat het er dus nu echt om om hem wegwijs te maken in o.a. Longeren, grondwerk ed.

Ik vraag een kleine bijdrage en naarmate hij verder is ingereden zou ik ook willen dat je lessen gaat nemen zodat we samen hem goed kunnen opleiden.

Ben jij die verantwoordelijke persoon die ervaring heeft in jonge paarden en hengsten en een uitdaging ziet in het vanaf het begin opleiden hiervan dan zoek ik jou.

Het word steeds gekker :')

Ik vraag daar 500/600 per maand voor :') klaarmaken en verder opleiden....wel incl stalling :D

L1 + 24 PR 209 / L2 + 28 PR 211 / M1 + 21 PR 210 / M2 + 13 PR 204 / Z1 + 14 PR 225 / Z2 + 11 PR 224 / ZZ-L + 5 PR 223 *\o/* / RIP lieve Aqanto

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers