Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daffodil
Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 14:29

Mijn Z paard wordt door twee meiden 3 dagen in de week verzorgd. Ik moet er niet aan denken om daar geld voor te vragen. Ik heb een probleem qua tijd en zij lossen dat op voor mij. Mijn paard, mijn verantwoordelijkheid, zo zie ik het!

Ze zijn wel echt goud hoor, en zij vinden hem helemaal het einde. Dus paard blij omdat hij veel aandacht krigjt en ik blij omdat ik wat tijd overhou!



daffodil
Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 08:58

Als zij volop genieten van je paard, geniet je toch zelf mee? Eén van mijn verzorgsters ging een onderlinge wedstrijd rijden, lekker in de B. Hij kwam de bak en ik stikte er zowat in, kop de lucht in, oren omhoog en daar ging hij, dikke pret!

vervolgens vraagt haar moeder of ik het nou zelf niet mis om wedstrijd te rijden en ik kon vol antwoorden dat ik hier misschien nog wel meer van geniet.

Ik ben me er ook echt van bewust dat ik twee gouden meiden heb (soms 3 met een zus erbij) en hoop dat ze nog lang vriend van mijn paard willen zijn, want ook hij wordt er echt blij van.

Krijg gisterochtend deze nog doorgestuurd met als tekst: Nog even lekker genieten van het laatste beetje gras. En dan zit ik op mijn werk en denk wat heeft ie toch een topleven!

[ img ]

daffodil
Berichten: 10429
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 11:34

Wat een ontzettend leuk compliment, dank je wel <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers