Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 18:29

plutolover schreef:
Ik heb nooit wat gevraagd.. maar dan kom je ook verzorgers/bijrijders tegen die heel laks zijn. Enige eis wat ik had is 1x in de 2/3 weken lessen bij iemand en dat wel zelf betalen

Maar dat deden ze niet.. en zo konden hun gratis rijden.. enige wat je bij mij had moest doen, was gwn z’n portie krachtvoer met suplimenten geven.

Omdat hij verder geen krachtvoer krijgt. Maar dat hoort toch beetje bij na t werk ff wat lekker geven... zie ik niet als een klusje

Ik miste vooral motivatie..


Dit had ik dus ook. Ivm zwangerschap zocht ik iemand voor erbij. Veel jonge meisjes wilden wel af en toe komen....daar had ik natuurlijk niks aan.
Uiteindelijk een stalgenootje van vroeger gevonden wiens paard enkele maanden uit de running was. Zij rijdt hem nu nog, omdat het zon fijn en ongecompliceerd paard is.
Daarnaast nog een meid gevonden via via die wel graag wilde gaan rijden maar eigenlijk ook wel toe was aan het starten van een gezin. Zolang zij niet zwanger is rijdt zij ook op mijn paard (ik ben eind september bevallen).

Mijn ervaring is dat als je een paard gratis aanbied om te rijden, dat je dan nog steeds veel moeite moet doen om iemand te vinden. Alsof gratis mensen afschrikt oid. Erg jammer!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers