Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 15:02

Hier andersom.. Ik heb een heel lief en leuk paard waar ik iemand voor gevonden hebt. Express in de advertentie gezet, ik vraag geen vergoeding wel eerlijkheid, vertrouwen en zelfstandigheid. Paard wil ik graag soepel houden (ze is bijna 18 inmiddels). 3-4x per week rijden, mesten en losgooien etc hoort erbij.

Nu onwijs lieve vrouw gevonden.. ja ik wil je best wat geven. waarop ik zei. joh probeer het even een maand of jullie echt klikken dan hebben we het er nog wel over. maarja.. wat is redelijk dan? ik ga aan haar vragen wat ze er voor over heeft. het is mijn keuze om 2 paarden te houden..

Nu weet ik dat iemand anders op stal 100 euro voor 3x per week (wel mesten) vraagt.


Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 08:52

Poekkie schreef:
Gini schreef:
Als je eerst van gedachte was om niets te vragen, zou ik bij die gedachte blijven. Ik vind dat dat een mens siert. Dat er meer is dan geld. Zeker als je het niet echt nodig hebt, zou ik het lekker zo laten. Kan ze eens een zak snoepjes voor de paarden of een halster kopen. Kan, moet niet.


+1... je hebt al een betrouwbaar iemand die ook komt mesten nu. Hou de eer aan jezelf, als het eerst gratis was creeer je een wrang gevoel door nu opeens toch geld te vragen.



Zeker ik ga er zelf niet op terug komen. Heb inderdaad liever een goed iemand die ik kan vertrouwen dan iemand die betaalt en profiteert (om het zo te zeggen).. maar als de bijrijder er wel elke keer op terug komt dat ze een bijdrage wilt geven.. zal het met zekerheid te maken hebben dan van haar kant?

Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-19 09:15

Dat is wel een goede tip. ik weet ook van mijzelf dat ik haar gerust mee naar het bos neem (omdat ik ook nog een 2e paard hebt).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Patriesje en 0 bezoekers