Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sheran
Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 20:53

Tja ik riep altijd dat ik niet zou betalen, maar heb nu een paard dat echt goed is en waar ik ook mee mag starten. Ik hoef verder niks te doen. De boxhuur is hier ruim 500 euro per maand. Ja, dan vind ik een bijdrage wel logisch.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


Sheran
Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:02

Ik vind het niet 'helaas'. Ik vind pas 'helaas' als je een verkeerde match bent met je paard. Als je paard niet van rijden houdt, maar jij wel. Of andersom. Het eigenlijk net als bij een relatie. Ik hou erg van rijden, van die samenwerking. Alleen verzorgen en knuffelen is niet echt wat voor mij. Gelukkig werd mijn paard ook ongelukkig toen we eens een weekje niet konden rijden. Dus dat was een mooie match.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


Sheran
Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:08

Dat van de randstad klopt wel en ik snap het ook heel goed, de kosten rijzen echt de pan uit hier. Maar dan nog zou ik niet betalen voor alleen verzorgen. Normaal kóst dat namelijk geld.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Sheran
Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 06:09

Wilde ik ook, althans een hele goede ruiter, maar dat komt omdat het paard nog in training was en ik echt nog wedstrijdambitie had. Later vond ik een gewoon correct en vriendelijk rijdende ruiter ook prima. Hangt ervan af wat je doel is met het paard. Ook ZZ-paarden zijn vaak begonnen in de L. En een L-paard kan heel gaaf zijn. Ik rij nu een B-paard bij, maar die is puur B omdat we nog niet gestart zijn.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers