Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rayoow
Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 17:20

Ik heb geen rijpaarden, allemaal te jong. Ik zou al blij zijn als iemand wil helpen verzorgen, als in samen poetsen wandelen. Ga daar toch niemand voor laten betalen?
Maakt het voor mij ook gezelliger omdar ze aan huis staan! En als ik een x weg ben en die kan voeren is het ideaal!


rayoow
Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 23:06

elnienjo schreef:
rayoow schreef:
Ik heb geen rijpaarden, allemaal te jong. Ik zou al blij zijn als iemand wil helpen verzorgen, als in samen poetsen wandelen. Ga daar toch niemand voor laten betalen?
Maakt het voor mij ook gezelliger omdar ze aan huis staan! En als ik een x weg ben en die kan voeren is het ideaal!

Je verkoopt je paarden als ze 2,5/3 zijn?
De aantrekkingskracht van paarden was voor mij altijd het rijden. Zonder die mogelijkheid zou ik ook geen trek hebben om er wat anders mee te doen. Zolang je er niet op kunt zitten hoeven ze ook niet schoon te zijn.


Nee, ze blijven. Had geen paarden meer toen wou ik weer een paard en kocht ik een veulen..1 leide tot meer.
Als ze beleerd worden mag er iemand op als ik een verzorger heb maar thanks voor de vooroordeel


rayoow
Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:07

elnienjo schreef:
[***] schreef:
Je kan ook poetsen nadat ze in de weide/paddock gelopen hebben :)*
En dan nog .. ik poets zo vaak en dat pony terug naar zijn paddock gaat en dan uitgebreid in het zand gaat rollen. Of dat ik de drinkbakken (grote kuipen) helemaal zuiver maak en als ze gevuld zijn pony met zijn kwijl/hooimond eens uitgebreid erin gaat lebberen. Tja ... toch heb ik plezier gehad van het feit dat het ooit schoon is geweest ;) Maar dat is dan weer een hele andere discussie, we staan er duidelijk niet hetzelfde in, maakt verder ook niet uit.

Alles draait om wat iemand lust & last vindt. Jij zegt dat je mij lasten uit handen neemt omdat ik niet elke dag moet gaan, maar misschien wil ik wel gewoon elke dag gaan? Misschien vind ik dat helemaal geen probleem en blijft het voor mij gelijk of jij nu komt omdat je het leuk vindt, of niet?

Eindeloze discussie kan het worden op die manier...

Maar als jij elke dag wil en kan gaan dan heb je helemaal geen verzorger/bijrijder nodig. Het is voor de positie van de bijrijder wel fijner als het niet voelt alsof de ander je een gunst bewijst. Mij gaf men het gevoel mij nodig te hebben omdat het hen aan tijd en/of rijkunst ontbrak. Ander uitgangspunt dus.


Ik kan ook elke dag, ze staan 5 meter van mijn achterdeur. Toch kan het gezellig zijn en bied ik meide de kans om andere dingen te leren dan rijden, zoals grondwerk ect. Omgang mer jaarlingen

rayoow
Berichten: 3453
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Trend verzorgen, betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 01:30

Hier komen morgen 2 mensen(moeder en dochter kijken)
Ze mogen nog niet rijden, alles is te jong en onbeleerd. Maar hoeven ook niet te betalen en mesten.
Gewoon lekker tutten wandelen grondwerk ect.
En gezellig samen met zij 3e als het klikt :D

Zo ben ik vroeger ook begonnen verzorgen dus vind het leuk de kans te kunnen bieden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers