Trend verzorgen, betalen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Poek
Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:08

No way dat ik ga betalen voor het verzorgen van mijn verzorgpony nu hoor. Ik hoef daar niet uit te mesten of andere klusjes te doen, behalve af en toe de paarden even in de paddock/wei te zetten. Kom dus eigenlijk alleen voor de lusten van het verzorgen, rijden kan heel af en toe, maar ik ga echt niet betalen daarvoor.

Ik zou nu ook niet zo snel meer betalen voor een bijrijdpaard. Vroeger wel gedaan, maar toen kwam ik net van de manege en kon nauwelijks zelfstandig een rondje rijden. Ik had dus vrij veel begeleiding van de eigenaresse nog. Nu wat jaartjes verder ben ik gestopt met betalen, want ik kan inmiddels zelf het paard trainen en de eigenaar heeft er op de dagen dat ik kom helemaal geen zorgen aan. Daarnaast doe ik bij mijn bijrijdpaard ook gewoon de klusjes die erbij komen, dus kom niet alleen voor de lusten.

Nu snap ik voor een sportpaard waar alle knopjes op zitten en waar je mee kunt starten en veel van kunt leren etc. het misschien een ander verhaal is. Maar afgezien daarvan, waar overigens mijn ambities al niet liggen ook, zou ik niet zo snel betalen voor een bijrijdpaard en al helemaal niet voor een verzorgpaard. Van het geld dat ik daarmee bespaar koop ik wel eens een zak wortels, vliegenspray etc, en van dat geld kan ik lessen betalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers