Trend verzorgen, betalen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 11:33

Haha, ik zoek 2 verzorgsters, vraag er niks voor en hoeven ook geen klusjes te doen. Alleen leuke dingen poetsen, wandelen, spelen in de bak met balkjes etc. en eten geven.

Wel gek als je daar geld voor vraagt.
Bij-rijden vind ik een ander verhaal.


Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:00

[***] schreef:
Je kan ook poetsen nadat ze in de weide/paddock gelopen hebben :)*
En dan nog .. ik poets zo vaak en dat pony terug naar zijn paddock gaat en dan uitgebreid in het zand gaat rollen. Of dat ik de drinkbakken (grote kuipen) helemaal zuiver maak en als ze gevuld zijn pony met zijn kwijl/hooimond eens uitgebreid erin gaat lebberen. Tja ... toch heb ik plezier gehad van het feit dat het ooit schoon is geweest ;) Maar dat is dan weer een hele andere discussie, we staan er duidelijk niet hetzelfde in, maakt verder ook niet uit.


Haha heel herkenbaar!!! Ik heb van de week mijn pony (vliegenschimmel) zijn staart gewassen en ontklit, manen gevlochten voor de wedstrijd van de volgende dag. Denk zet hem even in de bak en haal wat voer voor hem. Kom ik terug ligt hij lekker te rollen. Nou daar kan ik alleen maar om lachen hoor. Morgen moet ik toch weer poetsen en de staat is zo weer schoon.
Ik geniet ervan om bij en met mijn paardjes te zijn. Helaas merk je dat het veel (zeker niet alle hoor) mensen alleen maar om het rijden gaat. Las laatst in een VLOG van een zadelmaker dat je 340 dagen met je gat in je nieuwe zadel zal zitten... arm paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 3 bezoekers