Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 19:11

WE GAAN AFSPREKEN *\o/* *\o/*



Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 10:07

we gaan volgende week zaterdag kennis maken ^^ ik zal jullie laten weten hoe het is gegaan

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 18:37

jahoor :)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:43

ik ben bij de haflinger wezen kennis maken en proefrijden! Zo leuk van beide kanten! Ze ziet het wel zitten en we gaan een tweede afspraak maken *\o/*

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 12:31

Krijg net een appje, ze had er over nagedacht en aan gister avond wel genoeg om te besluiten dat ze mij definitief als bijrijder wil <3 <3

Wellis waar de eerste paar keren gezellig samen zodat we elkaar een beetje leren kennen en zij me ook een beetje kan helpen met haar paard. Maar it's a yes!

Wel wil ze graag een contract, is voor mij prima. Maar ik heb hier zelf geen ervaring mee als bijrijder zijnde zijn er dingen waar ik dan op moet letten?

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:45

Ik heb zojuist dat contractje ontvangen. Is er iemand die in pb sat eens voor mij wil nalezen en wil kijken wat je ervan vind? Aangezien ik er zelf nooit mee heb gewerkt haha

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 15:56

Ik heb nu bij beide de enorme luxe tot binnenbakken, maar bij al mijn voorgaande bijrijdpaarden reed ik gewoon door weer en wind. Ook in de regen (enkel met onweer en storm bleven we lekker binnen).

Bij een verzopen of bevroren bodem gingen we, zoals hierboven al benoemd, lekker naar buiten ^^.


Edit;

Ik rij nog steeds de friese merrie, op dit moment gaat de communicatie goed. Een stalgenoot (vriendin van mij maar ook van de eigenaar) heeft de eigenaar eens aangesproken op alles wat ze merkte op stal en omtrent onze communicatie. (zonder dat ik het haar verteld heb, maar blijkbaar merkten mensen gewoon dat er iets niet goed ging). Vorige week kwam ik de eigenaar tegen op stal, die gaf aan wel ontzettend blj te zijn met mij als bijrijder. Is dan toch weer leuk om te horen haha.



Daarnaast rijd ik nu een klein maandje de haflinger, en god ik ben verliefd!! <3 afgelopen vrijdag voor het eerst zonder zadel gereden, dat uitbouwen en dan langzaamaan over op volledig bareback/neckrope. Mooi vooruitzicht om aan te werken ^^.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 23:06

En toen zat ik in een t splitsing... :c
Het gaat allemaal zo goed en ik weet niet goed wat ik hiervan vinden moet.

We zitten morgen even en ik wil het voorstel doen om een 2de betalende bijrijder te zoeken voor fab ipv dat ze fab terug doet in de manege les voor de financiën... Hoe zouden jullie daar als eigenaar in staan als je bijrijder met die suggestie komt?
Ik rijd fab nu zo'n 4 dagen in de week 100 euro in de maand (alle gemakken en luxe voorzien op stal)
Gaat enorm goed met haar nu
De overige 3 dagen laat ik haar los en longeer ik haar omdat de eigenaar zelf momenteel niks kan.

Als ze terug in de manege les gaat voor een aantal dagen komt Jan en anderman en is alle werk tijd en geld wat ik er het afgelopen jaar in heb gestoken voor niks geweest, het is een braaf paard maar wel heet met een gebruiksaanwijzing.
Laatst bijgewerkt door Lous op 25-02-20 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers