Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:58

Ik meld mij hier ook! Rustig op zoek naar iemand voor mijn merrie. Ik vind het wel lastig om iemand te vinden. (zal ook zelf moeten leren loslaten) Iemand die net zoals mij passie voor paarden heeft en er altijd voor wilt gaan. Niet, opzadelen, rijden en weer weg zetten.
Straks mijn 3 jarige klaar is voor een bosrit, kan diegene ook mee. geen wedstrijden meer willen, eerder gewoon fanatiek recreatief rijden :)
maarja hoe omschrijf je dat.. ik heb al wel een advertentie hier neergezet.. iemand nog een tip/idee om dat te omschrijven? (zonder dat ik te streng overkom :') )


Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:33

Lastig zeg Golden_Angel. lijkt mij wel aardig frustererend. Ik zou inderdaad wat Poekkie zegt doen, van de bijdrage die je maandelijks betaald, in ieder geval pot zalf en spul voor mijt eraf trekken. ik vind dit echt kosten voor de eigenaar.
Het is anders als het door toedoen van verzorgster/bijrijder is veroorzaakt. (bijv. hoofdstel kapot getrokken / kwijt geraakt) (terzijde dat het onderhoud wel frequent gedaan is).


Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:14

horselove007 schreef:
Evelien4 schreef:
Ik meld mij hier ook! Rustig op zoek naar iemand voor mijn merrie. Ik vind het wel lastig om iemand te vinden. (zal ook zelf moeten leren loslaten) Iemand die net zoals mij passie voor paarden heeft en er altijd voor wilt gaan. Niet, opzadelen, rijden en weer weg zetten.
Straks mijn 3 jarige klaar is voor een bosrit, kan diegene ook mee. geen wedstrijden meer willen, eerder gewoon fanatiek recreatief rijden :)
maarja hoe omschrijf je dat.. ik heb al wel een advertentie hier neergezet.. iemand nog een tip/idee om dat te omschrijven? (zonder dat ik te streng overkom :') )


Hey als je een linkje stuurt kunnen we tips geven. (Aleen Als je wilt natuurlijk :D )


linkje staat in mijn onderschrift.. ▼▼ ;)

Evelien4
Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:54

Golden_Angel schreef:
Evelien4 schreef:
linkje staat in mijn onderschrift.. ▼▼ ;)


Ik zou als bijrijder zijnde ook graag willen weten of er een mogelijkheid tot lessen (op eigen kosten) bestaat
Voor hoeveel dagen in de week je iemand zoekt

En of je op stal enkel de mogelijkheid hebt om overdag te komen of dat er ook verlichting is voor in de avonden voor de al full-time werkenden onder ons.


:)



dat is een goede!
tja qua lessen is het wel mogelijk alleen merrie is al 17, dus hoe zet je neer dat je niet al te veel van hoef te verwachten qua niveau. Merrie is altijd vrij basis gereden.. zal meer de nadruk liggen op een combi te worden..

paar dagen.. van 1 tot 3 dagen? of 4 dagen? ligt er net aan wat iemand ook wilt en past :)

ik heb vrijdag iemand die komt kijken trouwens :) ben benieuwd. ook wel tikkie zenuwachtig ervoor.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers