Zal ik mijn eerste paard kopen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Zal ik mijn eerste paard kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 23:02

Tsja zolang er goede begeleiding is waarom niet.
Als ze daar al 4 paarden hebben lopen ga ik er vanuit dat je schoonzusje er enigzins verstand van heeft ook.
Vraag dus haar om hulp of je schoonouders en koop niet zomaar dat ene leuke paard

Ga verder voor jezelf na of je een backup kan hebben mocht je relatie stuk gaan, gemakshalve ga ik er even vanuit dat het bij je schoonouders misschien goedkoper is dan op een normale pension.
Dus zou je willen, of kan je meer betalen indien nodig? Kun je dat allemaal dragen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 07:34

Het blijft je eigen keuze. Maar ik zou niet op de looks afgaan, als je een paard wil kopen, kijk naar jou ervaring en kijk naar het paard. Jij geeft aan nog niet veel ervaring te hebben, dus zou ik een ouder paard nemen die jou alles kan leren. Neem absoluut geen jong paard. Dit is vaak wel goedkoper, maar voor jou ben ik bang niet de beste optie.

Daarbij is het ook belangrijk om even na te gaan of je het kan betalen. Er komt meer bij kijken dan een stal en hooi.

Ik heb zelf toevallig ook net een paard gekocht, eerder en sneller dan ik had verwacht. Maar he tis de perfecte match.