Dressagepro inspiratieboek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
plutolover
Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressagepro inspiratieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:08

Hier ook na 2/3 weken gestopt.. ik bewaar hem wel voor t geval ik wel wedstrijden ga rijden

Ik wil wel graag een werkplanner kopen die ik ook in m’n kast kan hangen. Waarop op neer kan zetten wanneer de smid komt, of dan zadel invetten enz. Hoeven bij houden.

Maar ben diegene nog niet tegen gekomen die ik ook op kan hangen. Gwn in de kast leggen werkt niet heb al een schrift ik kast maar kijk er nooit in..



Nietsmar
Berichten: 855
Geregistreerd: 30-08-19

Re: Dressagepro inspiratieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:13

Hier hetzelfde inderdaad... Heb 'm maar een paar weken gebruikt. Misschien leuker als je echt super intensief rijdt en dat doe ik niet.

mcrielaard
Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 11:31

Nog een reactie van iemand die het boek al langere tijd gebruikt. Ik heb het nu driekwart jaar, zolang als ik mijn 3-jarige jonge knul heb. Voor mij persoonlijk is het ideaal, ik gebruik het meerdere keren per week voor planningen, verslagen, punten van aandacht, etc. En mijn trainingen zijn op dit moment voor 95% nog niet eens onder het zadel! Het overzichtelijke en dat het helemaal gericht is op de paardensport vind ik wel een groot voordeel t.o.v. een reguliere jaaragenda, hoewel dat natuurlijk ook al hartstikke goed is om bij te houden.

Je hebt er inderdaad wel veel discipline voor nodig, maar het helpt voor mij om 'm op een vaste plek te leggen waar ik dagelijks kom. Bijvoorbeeld de keukentafel, je bureau of je nachtkastje. Zodat ik het er bijna dagelijks wel even bijpak. :)

plutolover
Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 11:46

mcrielaard schreef:
Nog een reactie van iemand die het boek al langere tijd gebruikt. Ik heb het nu driekwart jaar, zolang als ik mijn 3-jarige jonge knul heb. Voor mij persoonlijk is het ideaal, ik gebruik het meerdere keren per week voor planningen, verslagen, punten van aandacht, etc. En mijn trainingen zijn op dit moment voor 95% nog niet eens onder het zadel! Het overzichtelijke en dat het helemaal gericht is op de paardensport vind ik wel een groot voordeel t.o.v. een reguliere jaaragenda, hoewel dat natuurlijk ook al hartstikke goed is om bij te houden.

Je hebt er inderdaad wel veel discipline voor nodig, maar het helpt voor mij om 'm op een vaste plek te leggen waar ik dagelijks kom. Bijvoorbeeld de keukentafel, je bureau of je nachtkastje. Zodat ik het er bijna dagelijks wel even bijpak. :)


dat van vaste plek leggen waar je hem ziet is mischien een goede ja. Ik heb hem nog liggen en denk maar paar pagina's in geschreven. Dus ik kan hem mooi gebruiken voor mijn jonge paard. Misschien krijg ik dan wel inzicht.

Juut
Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Dressagepro inspiratieboek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-21 23:23

Prachtig leuk boek, maar ik ben er mee gestopt... De mijne is een 'book of misserys' geworden.
Met mn oude paard mee gestart. Hij was 24, leek me mooi voor later nog zijn eigen dagboek te hebben. Twee weken na start van boek heb ik hem in moeten laten slapen.
Ok, kak, maar zo is het leven. Nieuwe pony gekocht, en het leek me mooi ons eerste jaar in dagboekvorm te hebben. Maand na start boek is ze gaan hoesten, zag het er een paar maanden uit als 6 jarige met serieus astma, en hebben we 8 maanden gedokterd.

Ik begin geen derde poging...
Had hem in de tijd dat ik het boek wel invulde altijd klaar liggen op tafel. kon ik zo tijdens bank hangen invullen. Heb met dit boek ook wel beter gevoel voor plannen van trainingen gekregen. Ik deed altijd maar datgene waar ik op dat moment zin in had, terwijl dit boek me wel over weekplanning na liet denken.

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, amandananana, Ange1a, Barb, C_estmoi, ComscoreBot, criollo_yess, Dark7, Jussem, lizy29, Lukasje, marga1, miicchhellee, Nanu, Solistar, spruitje12, sterregoud, StonedRomy, SusanH en 116 bezoekers