(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
pien_2010
Berichten: 43107
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 19:21

Je zit er zo parmantig glunderend op, zo van "kijk mij nou eens". Geweldige foto's. _O-


pien_2010
Berichten: 43107
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 20:26

Helemaal met je eens Geerke en met Assiebassie. Als er iemand voorzichtig is en die de belangen van de paarden voorop zet dan is het Rocymax wel!

pien_2010
Berichten: 43107
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:09

SjonnieZ schreef:
Jammer TS dat je er graag een slotje op wilt, vind dit nl een leuk topic

Wat de commotie betreft.
TS schreef:
“ Eerst Negrita geborsteld, gelongeerd en daarna ben ik er op gegaan! Gewoon aan de longe een paar rondjes ,even kijken wat ze er van maakt. Nou het maakt er totaal niets uit, ze ging gewoon rustig lopen.“

Ik snap dat wel... je bent iedere dag met zo’n beestje bezig en bent nieuwsgierig naar wat ze wel en niet kan.
TS schrijft nergens dat ze negrita nu al wil gaan rijden.
Als dat zo zou zijn zou ik dat ook te vroeg vinden, maar zoals TS met dit paard omgaat kan ik mij bijna niet voorstellen dat dat haar bedoeling is.

En dat TS zwaarder is dan dat ze zelf zou willen, weet ze zelf ook wel.


Dit dus en verder heel jammer al "die plasjes " die iedereen wil maken over de slechte rug en rijden.
Ik ga dit leuke topic ontstippen, want vind het niet meer leuk. :evaw:
Geeft niets want ik ken TS dus zal de vooruitgang toch kunnen blijven volgen. Ik denk nl niet dat TS nog terug komt en dat snap ik.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Cjuan, Esther_r20, herous, Ik_is_Ik, Knorretjee, MallyBelly, Milow2018, mingming, Roihi, Sababber, Utixo, Vagabondo, YvonneV en 92 bezoekers