[VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
amaniblauw
Berichten: 228
Geregistreerd: 17-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 13:37

Allereerst gefeliciteerd met jullie kindje. Verder wens ik je beterschap :(:) . (Toch fijn dat je weer heel even naar de paarden kan)


Manou
Berichten: 3375
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 13:40

Gefeliciteerd met jullie kindje en beterschap gewenst.

Whizz
Berichten: 1037
Geregistreerd: 24-06-07

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 14:12

Wat een verrassing! Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en natuurlijk beterschap gewenst. Ik hoop dat je snel weer van alle dieren kan genieten!

JoSav
Berichten: 4683
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-21 14:39

Dankjulliewel! <3
Het is zo al met al best weer een heftig jaar geweest. Dat was dus even niet de bedoeling... :')

Ik stel het op prijs dat jullie aan ons denken. :j
Verder ga ik hier even specifiek op in:

gerlindie schreef:
Qua verzorger snap ik je dilemma ja. Weet je niet toevallig iemand op stal, waarvan je in elk geval ongeveer weet hoe ze met paarden omgaan?

Moeilijk. Het gros heeft zelf al verzorgers bij de paarden vanwege tijdgebrek. Dat maakt het dan ook mede zo lastig omdat je dan sowieso moet kijken naar iemand van buiten.
En ik wil zeker geen politieagentje gaan spelen, maar ik wil m’n paarden ook niet plagen met iemand die nog moet leren dat de omgang met deze paarden een totáál andere manier van denken en werken vergt die je alleen zult begrijpen wanneer je met Tekes hebt gewerkt. Iemand met een zachte hand die dus echt luistert naar ze en snapt dat ze anders en meer denken dan andere paarden. Voor m’n paarden hoeft het dus niet zo nodig, maar vind het zo rot dat m’n man zich al maanden alleen maar uit de naad werkt, zelfs bij de paarden. -O-
En Muzanna is zachtaardig genoeg voor een nieuwkomer. Manari is een no go, want daar zit veel te veel vuur in. :')
Tja, hoe vind je dan een geschikt iemand idd?

En lang leve auto dicteren ipv typen want daardoor toch een overzichtje kunnen maken van dit toch wat rare jaar:
[EJL-ITP] Een jaar van vooral dag tot dag: Muzanna & Manari Nur

Maar nu ben ik wel afgepeigerd. :o

Nur Teke
Muzanna, Manari Nur & Muniya Nur
GoFundMe: om ons wereldje te vergroten…

Saintelette
Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 16:01

Jeetje JoSav, wat een bizarre update. Sorry voor mn wat lompe omschrijving, maar zo voelt het wel. Ik had al zo enorm met je te doen vanwege je medische situatie, maar nu met een kleintje erbij helemaal! (Natuurlijk van harte gefeliciteerd, met jullie kleine <3)
Ik heb zelf sinds dit jaar een kleintje en dat is met een gezond lijf al zwaar genoeg.

Hopelijk knap je snel op en kun je weer van al je liefdes genieten!

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[EJL-ITP] Gouden zonnestraaltje Isha een jaar lang ITP
[ITP] Golden Champagne Isha in de Surae

foxytoffee
Berichten: 127
Geregistreerd: 14-12-07

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:23

Lieve JoSav, zó fijn om een update te lezen. Ondanks de zware tijd. Goed je te lezen en groot, klein nieuws!

Ik herken de moeite van het vinden van een verzorger heel goed. Als het doel is om je man iets te ontzien, zou je ook kunnen kijken of je dat misschien ergens anders kan vinden dan voor de paarden. Ik roep maar wat hoor. Iemand die eens voor je kookt kan ook al heel lekker zijn :) Maar twee paarden verzorgen is hoe dan ook wel veel werk, gok ik.
Enne, stof blaas je zo weer van je zadel af :knuffel:

When you think less, you can do more than you think.

Berdien
Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:47

Wat fijn om weer wat van je te horen! En wat een nieuws zeg, gefeliciteerd!!

Wel enorm vervelend dat je eigen gezondheid zo tobben is :\ :(:) Heftig hoor.. en dan ook nog zo’n mini-mensje erbij..

Snap de overweging voor iemand die je kan helpen met de paarden. Je kunt altijd eens een oproepje plaatsen? Misschien kom je via via wel aan de juiste persoon?

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Neon
Berichten: 4925
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:55

Ooo wauw een babietje gefeliciteerd!

(Die had ik niet zien aankomen)

Ik hoop dat je verdere herstel voorspoedig zal lopen :)

Ik zou overigens een oproep plaatsen... en als het klikt met iemand dan is dat leuk... vind je niemand waar het mee klikt... dan laat je ze toch lekker op de weide rondlopen...

hasufel
Berichten: 660
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:02

Wat heftig! Wel héél fijn dat je er, onder de streep, nog bent en dan ook nog met een mini-extra!
En wat niet kan, dat kan niet. Is niet anders. Wat iemand anders al zei... stof Kun je later wel van je zadel blazen.
Veel beterschap, houd moed en geniet waar je ruimte hebt van de kleine en van af en toe een aai kunnen geven :(:)

Ik doe wat ik kan. Als ik het niet doe, dan kan ik het (nog) niet

joey2010
Berichten: 4347
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:06

Allereerst proficiat met jullie baby.

En ik hoop op een verder en goed herstel voor je .

Ik kan het me voorstellen dat je je schuldig voelt tov je man.
Ik hoop dat jullie nog tot een fijne oplossing kunnen komen .
Jeetje je hebt t wel te stellen gekregen de afgelopen maanden.
Veel sterkte.

Yavanna
Berichten: 2635
Geregistreerd: 11-12-03

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:41

Gefeliciteerd met je kindje.. Dat is wel een hele verandering he.. Hoop dat je herstel ook voorspoedig gaat en dat dit jaar al je wensen uit mogen komen..

Kunstige knoop en vlechtwerk van paracord en touw.
https://www.facebook.com/Ropezzbyme/
Voor leuke ansichtkaarten om te postcrossen
https://www.facebook.com/groups/608080682565362

Van
Berichten: 6523
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:01

Wauw Jorieke wat een rollercoaster!
Gefeliciteerd! Die had ik niet aan zien komen :D

Maar poeh wat zul je het zwaar hebben als je zelf zo in de kreukels ligt en je man ook natuurlijk die nu zoveel op zijn schouders heeft.

Ik hoop dat het snel beter met je gaat! :knuffel:

Different isn't bad, it's just not the same

Fnanne
Berichten: 14267
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:28

Gefeliciteerd met jullie kleine wonder Jorieke <3
En tegelijk ook sterkte gewenst... Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug.

Ik hoop dat het allemaal snel in rustiger vaarwater mag gaan komen :knuffel:

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

maylotje
Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:11

Uiteraard eerst gefeliciteerd met je kleine! Een wending die ik niet zag aankomen maar wat leuk!!!

Heel veel beterschap en sterkte! Wat heftig en een bizarre tijd voor jullie.

Na aanleiding van jullie topic zou ik onwijs graag in contact komen met AT’s en jullie misschien uit de brand helpen en wat zorg overnemen. Helaas vermoed ik zomaar dat ik aan heel de andere kant van het land woon. Ik hoop zo dat jullie iets passends vinden en je zelf ook snel weer meer kan dan enkel een aai brengen.

You are braver than you believe
Stronger than you seem
And smarter than you think ~Winnie the Pooh

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 00:44

Wauw JoSav, wat een update, met zowel droef als blij nieuws...

Laat ik beginnen je te feliciteren met jullie kleine wondertje! Wat een lieve foto zeg. <3
En heel veel beterschap gewenst met je gezondheid. Verschrikkelijk balen is het als je lijf niet mee wilt. :(:)

Soms zijn die AT's ook zo lastig he. Dan ben je eindelijk, na een hele tijd je paarden niet gezien te hebben, op stal om een knuffel te geven en dan negeren ze je. := Arme Muzanna, die zal er ook niets van snappen.

Hopelijk keert het tij op gebied van je gezondheid in 2021 zodat je volop van je man, kindje en paarden kan genieten. :j

heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:10

Wauw, gefeliciteerd met de kleine uk <3
En enorm veel beterschap toegewenst, hopelijk knap je snel helemaal op!

Prairy
Berichten: 9059
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:53

Veel beterschap, hopelijk snel weer naar de paarden :) En misschien iets van extra thuiszorg om je man te ontlasten (als je dat niet al hebt?)

jeetje77
Berichten: 3451
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 11:34

Jeetje, dat was een up-date die ik niet zag aankomen. Natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertje. En heel heel veel sterkte gewenst met je lijf, want dat is niet niks zo.

Emj_23
Berichten: 1182
Geregistreerd: 09-08-16
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 14:39

Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie kindje! Probeer daar vooral ook van te genieten. En verder natuurlijk beterschap, ik hoop voor je dat het binnenkort wat beter mag gaan.

JoSav
Berichten: 4683
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-21 20:41

Ik reageer een ander moment uitgebreider. Ik wil nu alvast zeggen: wat een fijn topic zo, iedereen die zo meeleeft. <3

Nur Teke
Muzanna, Manari Nur & Muniya Nur
GoFundMe: om ons wereldje te vergroten…

hoefijzer
Berichten: 686
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:01

Van harte gefeliciteerd JoSav, ten tevens natuurlijk veel sterkte toegewenst. Hopelijk gaat het snel weer wat beter en kan je weer van je paarden genieten!


Ambachtelijk leerbewerker - Bijzondere handgemaakte hoofdstellen




[/color]

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:55

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine spuit!
Ondanks alle misere hoop ik dat jullie ervan kunnen genieten.

Als ik in de buurt had gewoond had ik zeker aangeboden om af en toe eens te helpen met de paarden. Al is het maar wat klusjes zodat je man zich wat meer op zijn paard (prachtige Muzka <3 ) zou kunnen focussen. En uiteraard om te kijken of ik wel de taal der Teke's spreek :P
Hoe je het altijd verteld en uitlegt heb ik altijd het idee dat het super zou kunnen aansluiten op hoe ik graag met paarden om zou willen gaan.
Anyways..

Hopelijk heeft het ziekenhuis snel antwoorden voor jullie en kun je weer wat meer gaan leven ipv overleven!

Love is Love

My current situation is not my final destination.

MarliesR
Berichten: 3287
Geregistreerd: 15-10-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:02

Oh wow, die zag ik ook niet aankomen. Wat een heftige update zo weer, maar ook ik wil jullie toch ook feliciteren met de kleine!

Ik hoop heel erg dat er snel meer antwoorden komen qua gezondheid en dat dingen je straks weer makkelijker af gaan!

Benoite
Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 01:23

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je dat met ons wilt delen! Misschien is het idee om in dit topic te vragen of er niet iemand in de buurt woont die kan helpen met de paarden? Welke regio staan de paarden? Als ze dit topic een beetje bijhoudt weet ze al een hoop meer dan iemand helemaal bleu?? Heel veel baby plezier en sterkte gewenst! Ook voor je man!

Not my monkey, not my circus!

Athosje
Berichten: 99
Geregistreerd: 26-09-17

Re: [VOLG] Nur Teke: Gouden Akhal-Tekes Muzanna & Manari Nur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 23:25

Gewéldig, van harte gefeliciteerd met jullie wondertje
En heel veel sterkte met het geploeter erom heen, zal zeker pittig zijn, ik duim voor jullie dat het snel weer op zijn pootjes komt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, capriz, fokfanaat, knockout1, mamabird, mino1, Neon, YandexBot en 121 bezoekers