6 dingen die ik altijd heb op stal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Molly1230
Berichten: 408
Geregistreerd: 04-12-18

6 dingen die ik altijd heb op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-19 20:51

Hallo allemaal *\o/*
Vandaag een topic over 6 dingen die ik altijd heb op stal! :list:

1. Hoge staart/knot + cap
Echt om gek van de worden, ik heb het echt elke week! Altijd als ik uit school ben doe ik een lekkere hoge knot of staart in mijn haar. Dit houd ik dan in als ik naar de paarden ga. Paardje poetsen lekker rustig bezig zonder die losse haren voor mijn gezicht, paard opgezadeld en ja hoor cap op maar ojee mijn haar zit nog in een hoge staart/knot.. 8)7

2. Die o zo zware watertank
Bij mij op stal gebruiken we om de waterbakken bij te vullen een watertank. Deze nemen we dan mee naar de paddock en vullen daarmee de waterbak. Voor zo iemand als ik kan dat best wel even zwaar zijn.. _/-\o_ Moet iedereen mij nou zien struggelen met die tank?! _O-

3. Stroom
Tja stroom.. Ik pas er altijd mee op want ik HAAT stroomschokken! (Wie niet?!) Ook dit moeten mijn stalgenoten aanzien hoe ik soms een schok krijg of ontzettend voorzichtig die stroomdraden doe..

4. Struikelen
Wij hebben op stal midden in het gangpad zo´n stom klein drempeltje in het midden. Mag jij eens raden wie daar na een half jaar nog steeds ontzettend vaak overheen struikelt.. :oo

5. Tegen je paard praten
Tja iedereen heeft toch wel eens gesprekken met zijn paard? := Allemaal leuk en aardig maar wanneer een stalgenoot dit opmerkt is het toch wel een beetje beschamend.. :\

6. Foto´s maken van je paard
Iedereen doet dit en het is natuurlijk harstikke leuk, alleen wanneer iemand ziet dat je uitgebreid foto´s maakt van je paard, is het soms toch een beetje raar. :roll:

Dit was het dan alweer. Herken jij deze dingen? En heb jij nog iets op jouw lijstje staan?

whatever's meant to be, will be♥


Anastasia24
Berichten: 2700
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: 6 dingen die ik altijd heb op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:06

Awh, leuk! moet zeggen dat ik altijd los haar heb. Dus 1. valt voor mij af. :') Die watertank lijkt me ook best zwaar ja! Thank god voor m'n tuinslang 5 meter van de wei af. 3, tja! Die schokken raak je wel gewend uiteindelijk. Ofja.. Went het eigenlijk ooit? :') 4, wij hebben één zo'n gladde Kl*te steen naast de ingang van de wei, ben er al vaak over uitgeleden, _O- 5, áltijd! Ik praat van het begin tot het einde tegen mijn paarden. Vast omdat ik niet tegen mensen praat. Gelukkig heb ik een eigen wei, en maakt het me niks uit wat voorbijgangers denken, :o 6, Ik galopeer met mijn oudste merrie wel is met de telefoon in mijn hand. Dan krijg ik toch ook wel vreemde blikken, :roll: . Maar ejj, wat is er leuker dan een galopje door het bevroren winter bos door de oortjes van je lieve merrie? Inderdaad ja, niks, :') .

Ik vergeet mijn telefoon altijd op stal. Lekker als je altijd buitenrijd en langs wegen moet voordat je bij het bos bent. Ook heb ik een stomme gewoonte dat ik na 2-3 jaar paarden nog steeds over het erf ''gallopeer'' alsof ik het paard ben, :') . Al bij al; Blij dat ik een eigen wei heb! *\%/*

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

MonteKarlo
Berichten: 2199
Geregistreerd: 28-07-10
Woonplaats: Brabant

Re: 6 dingen die ik altijd heb op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:16

Hihi nummer 5 is heel herkenbaar.
Vandaag nog had ik een emmer slobber in de stal gezet en ik zeg tegen mijn paard 'lekker he jongen?' bleek er iemand in t gangpad naast mijn paard zijn stal te staan... schaam :o

Janine1990
Berichten: 43798
Geregistreerd: 13-03-05

Re: 6 dingen die ik altijd heb op stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:44

Haha leuk topic dit!

1. Irritaties van twee telefoons in mijn zak tijdens het rijden als ik dienst heb :+
2. Ik vergeet ALTIJD na het rijden een bakje eten te geven. Ik loop minstens 3 keer naar de zadelkamer en bedenk pas na de derde hinnik dat hij echt nog wat lekkers verdient :+
3. Ruzie met draad wat ik op moet ruimen (bak wordt in tweëen gedeeld overdag voor het buitenlopen)
4. Altijd mijn sleutels kwijt als ik weer naar huis ga, en ze liggen altijd op dezelfde plek.
5. Ik doe altijd enorm mijn best mijn jas schoon te houden, maar er komt ALTIJD kwijl of andere rommel op :+
6. Ik vergeet altijd dekjes mee naar huis te nemen om te wassen :+

Dat praten doe ik ook, maar boeiend... Ik heb toch geen stalgenoten. Eigenaar kletst ook tegen alle paarden. Heerlijk!

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:45

Dat je je nog even om moet kleden en dat in de box doet omdat je denkt alleen te zijn en de kantine + toiletten helemaal aan de andere kant zijn, maar precies op dat moment een stalgenoot binnen- of langsloopt :+

Molly1230
Berichten: 408
Geregistreerd: 04-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-19 22:43

Janine1990 schreef:
Haha leuk topic dit!

1. Irritaties van twee telefoons in mijn zak tijdens het rijden als ik dienst heb :+
2. Ik vergeet ALTIJD na het rijden een bakje eten te geven. Ik loop minstens 3 keer naar de zadelkamer en bedenk pas na de derde hinnik dat hij echt nog wat lekkers verdient :+
3. Ruzie met draad wat ik op moet ruimen (bak wordt in tweëen gedeeld overdag voor het buitenlopen)
4. Altijd mijn sleutels kwijt als ik weer naar huis ga, en ze liggen altijd op dezelfde plek.
5. Ik doe altijd enorm mijn best mijn jas schoon te houden, maar er komt ALTIJD kwijl of andere rommel op :+
6. Ik vergeet altijd dekjes mee naar huis te nemen om te wassen :+

Dat praten doe ik ook, maar boeiend... Ik heb toch geen stalgenoten. Eigenaar kletst ook tegen alle paarden. Heerlijk!

Dankje! Haha ik herken me ook in jouw nummer 5 en 6! :D

watchthesky schreef:
Dat je je nog even om moet kleden en dat in de box doet omdat je denkt alleen te zijn en de kantine + toiletten helemaal aan de andere kant zijn, maar precies op dat moment een stalgenoot binnen- of langsloopt :+

Akward.. :j

whatever's meant to be, will be♥

Shavis91
Berichten: 104
Geregistreerd: 16-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:57

Molly1230 schreef:
Hallo allemaal *\o/*
Vandaag een topic over 6 dingen die ik altijd heb op stal! :list:

1. Hoge staart/knot + cap
Echt om gek van de worden, ik heb het echt elke week! Altijd als ik uit school ben doe ik een lekkere hoge knot of staart in mijn haar. Dit houd ik dan in als ik naar de paarden ga. Paardje poetsen lekker rustig bezig zonder die losse haren voor mijn gezicht, paard opgezadeld en ja hoor cap op maar ojee mijn haar zit nog in een hoge staart/knot.. 8)7

2. Die o zo zware watertank
Bij mij op stal gebruiken we om de waterbakken bij te vullen een watertank. Deze nemen we dan mee naar de paddock en vullen daarmee de waterbak. Voor zo iemand als ik kan dat best wel even zwaar zijn.. _/-\o_ Moet iedereen mij nou zien struggelen met die tank?! _O-

3. Stroom
Tja stroom.. Ik pas er altijd mee op want ik HAAT stroomschokken! (Wie niet?!) Ook dit moeten mijn stalgenoten aanzien hoe ik soms een schok krijg of ontzettend voorzichtig die stroomdraden doe..

4. Struikelen
Wij hebben op stal midden in het gangpad zo´n stom klein drempeltje in het midden. Mag jij eens raden wie daar na een half jaar nog steeds ontzettend vaak overheen struikelt.. :oo

5. Tegen je paard praten
Tja iedereen heeft toch wel eens gesprekken met zijn paard? := Allemaal leuk en aardig maar wanneer een stalgenoot dit opmerkt is het toch wel een beetje beschamend.. :\

6. Foto´s maken van je paard
Iedereen doet dit en het is natuurlijk harstikke leuk, alleen wanneer iemand ziet dat je uitgebreid foto´s maakt van je paard, is het soms toch een beetje raar. :roll:

Dit was het dan alweer. Herken jij deze dingen? En heb jij nog iets op jouw lijstje staan?


Allemaal heel herkenbaar! Ik mis alleen de met paard door modderpaddock lopen en dat paard dan in plas stapt, hele achterkant van mn benen onder de modder en natte sokken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Elegance_, GoogleAdsense, Jennifer_S, Lukasje, Sababber, XladyX, Zinzi_jewel en 114 bezoekers