[VOLG] Lucky van ukkie tot reining paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuckyReining

Berichten: 908
Geregistreerd: 15-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-18 20:51

Vandaag voor het eerst meegedaan aan een Clinic met Lucky. Babs Ceusters kwam bij ons in de buurt een clinic geven en wij hadden ons ingeschreven voor het grondwerk gedeelte.

Vanmiddag om 13.00 waren we aan de beurt. We hadden afgelopen week nog een paar keer geoefend met trailer laden dus ook vanochtend liep hij thuis weer super de trailer op.


Afbeelding

Daar aangekomen heeft hij nog een half uurtje netjes op de trailer gestaan en daarna zijn we binnen gaan kijken. Alles was natuurlijk reuze interessant voor hem maar hij was super braaf en heeft zich netjes gedragen.

Voor we echt begonnen met het grondwerk heb ik hem eerst even aan de lange lijn laten lopen om even wat energie kwijt te raken. Daarna zijn we begonnen en heeft Babs me geholpen met wat leuke oefeningen om zijn heupen en later zijn schouders los te krijgen en het lukte zelfs al om hem een stukje zijwaarts te zetten. We hadden een half uurtje privé les wat echt super was. Veel langer had het ook echt niet moeten gaan duren want de concentratie was nu echt op.
Daarna weer braaf de trailer op lopen!
Ik ben erg tevreden over vandaag. Hij deed het echt top. Hij is lekker cool in zijn hoofd en leert ontzettend snel en wil heel graag wat voor je doen.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding