Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 22:30

Ja deels klopte het wel hoor! Ze was die dag niet helemaal er doorheen. Maar toch jammer natuurlijk haha!

Ze sprong over een plas heen in galop, dat is niet zo erg, maar daarna zette ze het op het rennen omdat ze van zichzelf of de modden oid schrok _O-
Moest even op de noodrem :+

Achja vandaag in de les was ze weer superfijn! Als ze dan dus lekker loslaat dan komt ze ook veel makkelijker die rechte lijnen & middendraf door.

Punt is gewoon, dat ze op een andere locatie meer actie heeft en dus eigenlijk makkelijker te rijden is _O-

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:14

Oh meiden wat is het koud! Ik ben zo toe aan de zomer!

Ik voer om de week op woensdag ochtend de paarden en zet ze buiten. Vanmorgen liep ik om kwart voor 7 naar mijn auto nou dat was toch wel erg koud! ik kan er niet aan wennen haha.

Rijden jullie met deze kou met speciale thermo broeken?

Ik zie er nu al tegen op om vanavond naar stal te gaan haha! Terwijl ik weet dat het allemaal wel meevalt en aardig opgewarmd ben nadat ik mijn stallen heb gemest...

Foto van Jackie zijn bekkie om de dag wat leuker te maken:
Afbeelding

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 11:58

Herkenbaar ook, had gisteren ook geen zin om te gaan. Maar als je dan op het paard zit valt het altijd weer mee!

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 12:05

Haha het is ook koud en vies :+
Op de fiets naar m'n werk vannochtend zat ik helemaal onder een ijslaagje toen ik aankwam _O-

Ik heb van Sint hele fijne winterhandschoenen gekregen, die slepen mij deze week door de kou haha!

Ik heb vaak een thermolegging onder m'n rijbroek en voor buitenritten e.d. heb ik een softshell broek gevoerd met fleece. Die is echt top <3

Voor het stalwerk heb ik een soort skibroek die over m'n rijbroek heen kan, maar die heb ik dit jaar nog niet aangehad.

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 19:21

Bah ja ik vind de kou ook niks aan, ik wil vooorjaar en dan graag een zonder corona :+

Ik heb geen speciale rijbroek voor het in het winter, maar pak dan meestal wel een iets dikkere.
Vaak als ik maar bezig ben heb ik het ook niet echt koud, maar de stap er naar toe is brrr

Ken vandaag voor het eerst aan de dubbele longe gehad, had even hulp erbij van iemand die daar heel handig in is. Was maar goed ook, ze vond het eerst echt even spannend. Lijn ook nog niet achterlangs gehad, dat komt binnenkort wel :)

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 13:41

Thx Laura! Fijn dat je ook gewoon even braaf hebt kunnen rijden haha. Merk je weer hoe fijn dat dat is he!

Thx Melissa! Ik soms ook hahaha :') Doe het wel maar ben eigenlijk nog steeds een schijterd hoor :+
Weer lekker in het bos geweest, en weer gesprongen! Leuk leuk haah. Ik ben wel heel benieuwd naar een filmpje natuurlijk!
Vind het wel tof dat je zelf ook nog een rondje gedaan hebt hoor!

Dankje Sanne! Haha gewoon training plannen en juh :P
Jammer dat je haar niet helemaal fijn kreeg. Plaatjes ziet er wel fijn uit! Jammer, in de B mogen ze nog wel een beetje slingeren vind ik. Niet te natuurlijk, maar goed. Maakt ook niet uit.
Dat stilstaan is oliebol he! Vond ik ook al.. ik reed dan gewoon 2 rondjes o.d. tot dat ik paard weer fijn had en startte dan mijn proef pas. Stond nergens dat dat niet mag.
Oeps, heb je dat ook weer een keer meegemaakt he haha. Volgende keer is ze vast weer braaf.

Echt he Anouk!! Ik zie er ook steeds tegenop hoor. Moet mezelf er echt toe zetten om het gewoon te gaan doen. En dan valt het vaak wel mee, als je even buiten bezig bent. Maar oef… dat beginnen he.. brrrrr..
Leuke foto van die lekkerbek haha :D
Ik doe nu als het echt koud is een legging onder mijn rijbroek aan, dat wil wel werken! En tig laagjes bovenkleding aan haha.

Met Baby zaterdag dressuurles gehad van andere instructrice. Was leuk! Anders, maar kan er zeker wat dingen van mee nemen.
Zondag nog springles gehad. Instructrice vond het wel oke gaan maar ik vond het helemaal ruk :+. Had met dressuurles heel veel terug moeten rijden in galop en echt sluiten en nu had ik wat moeite met Baby simpel in het goede ritme te houden. Ze liep dan wel op het goede ritme maar niet met dezelfde drive als anders. Zag afstanden niet meer goed enz. niet handig. Maar Babytje deed wel haar best!
Krisje nog aan de longe gehad, vind het leuk als ze weer mee mag. Straks naar longeertrainging als ik het haal.
Baby gisteren weer dressuurmatig gereden, ging wel redelijk. Ben aan het proberen te filmen met de Pivo. Even goed uitzoeken waar ik hem het beste neer kan zetten en welke instellingen te gebruiken.
En ik heb mezelf nog cadeautjes gedaan *\o/*

Afbeelding
Nu heb ik het wel compleet haha.. 28 hindernisstaanders en genoeg balken om bij elke hindernis aan elke kant een grondbalk te hebben :D

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-20 16:09

Melissa; ah leuk de dubbele longeerlijn, Nova kan de lijn achterlangs ook echt niet hendelen, dat is wel een puntje waar ik nog wat oefeningen mee wil doen, maar alles op z'n tijd.
Ik heb ook weinig ervaring met dubbele longeerlijnen dus dan wil ik er ook graag iemand met ervaring bij:+

Patty; haha ja als het weer droger wordt... ze heeft geen ijzers. Indoor kan eventueel nog misschien!

Ik ga morgen weer een proefje filmen en inderdaad maar even rustig de tijd nemen om haar weer even fijn te krijgen.

Wauw dat is een mooie collectie springmateriaal inderdaad, lekker felle kleurtjes ook!

Nova liep vandaag best fijn. Ik probeer m'n "vergelijking" met de les zoveel mogelijk los te laten, want stalgenootjes vinden haar niet traag ogen, ondanks dat het voor mij dan wel zo voelt. En eigenlijk werkte dat best goed. Ik moet echt opletten niet teveel zelf te willen doen en regelen.

Nou was het ook -1 graden vannochtend dus misschien liep ze daarom wel lekker door _O-

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 00:40

Patty lekker gelest bij een andere instructie, fijn dat je er wel wat dingen uit kon halen waar je wat mee kan! Wel balen dat je daardoor in je springles niet helemaal fijn ritme kon vinden.
Krisje blij dat ze weer wat mocht doen, leuk! Doet ze het goed volgens schema?
Ooh een heel leuk cadeautje voor jezelf, ziet er strak uit :D
Ik doe je een PB

Sanne ja wel leuk werken he met de dubbele lijn. Ik longeerde mijn vorige paard ook altijd met de dubbele longe, die was daar heel makkelijk mee. Met ken heb ik denk ik nog wel even een paar keer weer hulp nodig, ook voor mijn eigen vertrouwen
Super dat Nova fijn ging gisteren, het was inderdaad goed fris :brr:

Gaan jullie meetmomenten rijden? Ik vind het fijn dat het weer mag al verbaasd het me wel dat het weer toegestaan is.
27 december heb ik oefendressuur ingeschreven, even afwachten of het oefendressuur blijft of een meetmoment wordt. Maakt me ook eigenlijk vrij weinig uit, blij dat we weer mogen :)

Gisteren wezen lessen, fijn kunnen werken. Ze had een aantal hele fijn stukken erin :D

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-20 15:23

Ik ben er ook een beetje verbaasd over, en ik sla nog even over denk ik. De cijfers lopen nog zo op...

Proefje gister ging best fijn! Dus ben benieuwd naar de punten! :D

Wel is Nova erg fris de hele week hahaha, zet het af en toe flink op het lopen _O- maargoed ze komt redelijk vlot weer terug en dan kunnen we verder haha.

Springles vanochtend was ze ook een bommetje :+
Ze vind het in ieder geval leuk zullen we maar zeggen

Afbeelding
Wel nog een coole foto in de mist haha

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 14:12

En m'n punten terug! 199 dus superblij! *\o/* *\o/*

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-20 21:43

Een blije Nova! Heerlijk:D
En wat een super mooie punten, gefeliciteerd! *\o/*

Wij hebben gisteren fijn in de bak gereden en vandaag een lekker rondje naar buiten, heerlijk in het zonnetje :D
Blij paard <3 Afbeelding

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:23

Ziet er toch echt al heel leuk uit Melissa!! Super leuk dat ze al zo rond gaat! En ook dat je het zelf ook nog doet! :D
Hihi, blij paard, blij baasje toch!
Krisje hebben we niet echt een schema voor maar meer bekijken wat ze aanbied en tot hoeverre ze mee wilt werken. A.s. donderdag wou ze wel meewerken maar op een of andere manier lukte het haar niet helemaal. Toen hebben we ook niet meer gevraagd, maar een paar keer gevraagd wat wel lukte en gestopt. Ze had net er voor keihard door de wei liggen scheuren en springen met Baby dus denk dat ze haar kruid al verschoten had :+ Maar we merken wel iig dat ze de juiste spieren makkelijker gebruikt.
Even kijken of we dit weekend weer lekker naar buiten kunnen gaan. Iemand fixen die op Baby mee wil of met eigen paard mee wil. Das iets veiliger dan alleen :P.

Wauw super punten Sanne!! *\o/* Proficiat!
En ook weer lekker gesprongen, leuk! Toffe foto zo met die mist idd.
Wil je dat filmpje ook laten zien? Ben wel heel benieuwd!
Hahaha herkenbaar dat er met de kou makkelijker doorgelopen wordt :').

Ik wou wel wat meetmomenten gaan rijden maar helaas, nog even wat langer wachten.

Ik heb vandaag het trainingsschema van onze sponsor ontvangen. Er zat nogal wat vertraging op door wat ernstige ziekteproblemen bij haar familie. Maar het is er! Ik ben heel benieuwd.. moet ook iedere week galoptraining gaan doen buiten als voorbereiding op het eventingseizoen dat we straks de tijden ook makkelijk kunnen gaan halen.

Hier zaterdag weer dressuurles van iemand anders gehad. Maar eerst stond er een paard op de weg :+
Ik lette even niet goed op en toen zag ze haar kans mooi.. draafde heel vrolijk weg om te wereld te gaan verkennen. En toen zag ze de ezels bij de buren! Ben meer niet blij dan wel blij me die ezels maar op dat moment was ik héél blij met ze haha! Ze bleef mooi staan kijken naar ze en gelukkig kwam er geen verkeer aan. (We zitten aan een redelijk drukke weg waar ze goed scheuren en veel landbouwverkeer komt)
Afbeelding
Van de lesgever zaterdag hebben we vorig jaar ook al eens les gehad. Hij vond dat we de basis goed gevestigd hadden en stapjes verder konden gaan daarin. Ik had gevraagd om te helpen met de buiging en lossigheid in de zijgangen. Heeft hij goed gedaan! Kan er weer goed mee verder.
Volgende maand gaan we nog een keer lessen daar.

En zondag crosstraining.. jullie hebben hem miss al voorbij zien komen maar ik blijf het zo hilarisch vinden _O- (Ik viel er ook wel makkelijk af hier)
Baby was een beetje apart.. wat vaak langs hindernissen willen gaan, zelf in houden e.d. Lesgeefster zei ik van zo ken ik haar helemaal niet. Dus we hebben even wat rustiger aan gedaan, wat simpelere dingen en toen nog iets lastigers en gestopt. Agja, komt wel weer goed.
Lach ze :P

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 21:32

Heerlijk Melissa! <3

Welk filmpje wil je zien Patty? Van m'n laatste proef?

Haha ja ik had je filmpje gezien op Insta _O-
Oepsie hahaha! En ook al op de weg uitgebroken, lekker paard haha!

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:28

Ow neee baby! Lekker track record dit weekend :')
Knappe punten Sanne!

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:34

Echt he Laura :')

Die van je laatste proef inderdaad Sanne :D

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-20 22:47

Ah die heb ik uiteraard! *D


melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:41

Patty goed dat jullie kijken naar wat Krisje kan en aanbied. Heb je nog een lekker rondje buiten kunnen maken?
Fijn dat ze ook de goede spieren gebruikt, tot nu een goede zet zo dus

Patty het trainingsschema voor Baby is gewoon een schema voor de hele week of puur gericht op de hartslagmeting?
Ooh wat schrikken dat Baby los is gekomen! Gelukkig is het goed gegaan
Klinkt als een nuttige en leerzame les, altijd fijn dat je weer tips meekrijgt waar je wat mee kan
Ik zag je filmpje.. Geen pijn gedaan?

Sanne proef ziet er netjes uit!

Ken maandag en dinsdag vrij gehad, gister was de bak zo nat dus maar extra dagje vrij gegeven. Bak was vandaag weer zo goed als droog dus vanavond lekker even gereden, ging aardig fijn :)

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:43

Wauw proefje ziet er ook echt stuk beter uit Sanne!!
Andere was zeker niet verkeerd maar ik snap het puntenverschil wel. Goed bezig jullie! +:)+

Fijn dat Ken wel weer aardig ging na haar minivakantietje.
Ik heb een schema voor 7 weken, voor iedere dag. Wel incl. rustdagen uiteraard.
Hierna hebben we weer een meting. Hier zou dan uit gehaald moeten worden of de conditie verbeterd is maar ook of de kracht verbeterd is. Dat gaat vaak natuurlijk een beetje gelijk met elkaar op. Maar op een of andere manier kan zij daar wat aan zien. Nu is het schema gericht op galoptrainigen voor de eventing. Zodat we in een hoger ritme er makkelijker door heen kunnen in het nieuwe seizoen.
Is niet de eerste keer dat ze los rond liep :'). Alleen vind ik op een concoursterrein o.d. toch iets minder spannend dan zo op de openbare weg haha.
Gelukkig niet! Bodyprotector heeft zijn werk weer goed gedaan.

Krisje en Baby gister beiden even aan de longe gehad, ging beide prima.
Vanmorgen met Krisje naar training geweest. Ging echt fijn!!
In januari wil hij haar met zadel op gaan longeren. Als dat goed gaat 'moet' ik er dan op. Maar eerst aan de longe omdat hij zelf wil zien of ze mogelijk een negatieve associatie met het zadel heeft. Verwacht hij niet, maar wil hij wel zelf zien.
Dat is een stuk sneller dan verwacht!
Afbeelding
Net voor het donker de 1e galoptraining met Baby gedaan. Vond ze heel leuk zo veel en lang galopperen haha! Ze was wel echt zeiknat. Sommige gedeeltes waren ook best zwaar qua bodem.
We reden in een gebied vlakbij een militaire basis. Kwamen we er nog heel wat tegen, met wagens en alles. Ze waren een oefening aan het doen. Baby was goed aan het kijken maar heb gewoon met een lang teugeltje er door heen kunnen rijden <3

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 00:53

Thanks Patty! Als ik het terugkijk snap ik het puntenverschil zelf ook wel! Wij zijn ook gewoon echt wat proefgerichter gaan trainen.

En dan te bedenken dat ze dus 10 minuten voor het proefje zo begon te rennen en doen dat ze bijna over de filmer heen rende _O-

Melissa ja het was nat he, begin van de week! Nu gelukkig weer iets droger

Genieten zo die galoptraining Patty! Ik wil in het nieuwe jaar ook lekker weer wat langere ritten plannen en dan lekker naar de hei <3

Wat goed van Krisje! Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen straks!!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 16:53

patty ik ben benieuwd of en wat voor resultaat je ziet na zo'n trainingsschema, erg intressant!
Super dat Krisje ook weer goed ging, spannend dat je er in januari wss weer op gaat. Hopen dat het zo in de stijgende lijn blijft voortzetten!
Baby lekker naar buiten, gaaf uitzicht! Heerlijk dat ze zo ontspannen bleef

Sanne gelukkig weer wat droger inderdaad, geen modderspatten meer in de bak :)

Vanmiddag lekker gereden :) Even wat gesleuteld met de zijgangen, ging eerst even niet zo. Ze denderde nogal onder me uit en dan blijft er van een zijgang niet veel over. Even paar keer verteld dat ze ook gewoon kan wachten en toen ging het best fijn :)
Morgen lekker naar het bos

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:12

Nou.. Krisje heeft me weer doen verbazen. Negatief helaas.
Vandaag naar het bos geweest met vriend en haar paard. Het ging eerst goed tot we aan galoppeerden...
Had wel verwacht dat ze een bokje zou geven ofzo dus had het bokriempje al vast en een goed plan afgesproken met vriendin van wat als zus en zo enz. (Ze kan haar paard in alle standen laten galopperen en in 2 sec stil zetten e.d.)
Maar ik kreeg dus tot 2x toe echt gigantische rodeo. Echt zo heftig heb ik het nog met geen een paard meegemaakt.
Nou oke, ik zat nog dus lachen en door, maar dan wel in draf :+.
Stappen we later aan de lange teugel ergens, vriendin draait naar rechts af en Krisje besluit ineens terwijl ze naar rechts afdraait dat ze toch de andere kant op wil. Dus steigerd en draait. Ik wou haar rustig terug sturen en ze komt echt vol omhoog, komt neer, kop tussen de benen en tot 3x toe al in het rond draaiende met 4 benen de lucht in. Ik vloog er met de 3e x aan de voorkant af en lande om haar achterbenen. Maar gauw de teugels los gelaten voordat ik nog een lel na zou krijgen.
Ze was nog aan het bedenken of ze zelf de wereld verder ging ontdekken, renden toen door de bosjes weg maar bedacht toen toch dat ze misschien beter naar het andere paard kon gaan. Kon ik der gelukkig weer vangen.
Weer erop, nog wat gedraaft. Moest haar goed in de gaten houden maar het ging. Komen we een stuk langs de weg af. Besluit ze ook ineens de andere kant op te gaan, terug waar we vandaan kwamen. Echt zo uit het niks. Iedere keer als ik probeerde om te draaien en iets te doen ging ze weer omhoog en begon ze weer. Gelukkig kon ik haar hoofd nu omhoog houden maar ondertussen kwamen er ook weer auto's aan en ik zag het al helemaal gebeuren.. Ben er uiteindelijk afgesproken terwijl ze weer in de lucht aan het gaan was. Ben daar eigenlijk tegen maar het was gewoon te gevaarlijk..
Dus toen heb ik wandelend terug naar de trailer even lekker een potje gejankt van frustratie :Y)
Ben er zeker van dat dit niet door pijn kwam maar gewoon kloterij was. Sloeg helemaal nergens op.
Dus weer bedenken wat ik hier nou weer mee kan en ga doen -O-

Zit sowieso even in een dipje. Vanmorgen springles met Baby gehad maar dat ging ook niet helemaal lekker. Was niet echt verkeerd ofzo maar ze mist gewoon de drive uit haar zelf. Niet steeds, maar wel soms. Voelt niet als haar en wordt ik ook wat onzeker van. Maar dat komt iig wel weer goed ;)

Sorry geen positief bericht vanuit hier deze keer :+
Jullie wel leuke dingen meegemaakt dit weekend? Ken wel braaf geweest op buitenrit Melissa?

xSannee

Berichten: 4348
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 10:37

Oh oliebol Patty... dat klinkt helemaaaal niet leuk zeg #)
Wat oliebol... snap dat je baalt, maar soms is eraf gaan in zo'n situatie inderdaad even noodzakelijk...

Even bijkomen dan, en weer met goede moed opzoek naar een oplossing :(:)

Nova was het weekend ook vreselijk. Het begon vrijdag, elke keer rennen als ik aan het galopperen was, of bij het oppakken van halsstrekken gewoon hop er tussenuit peren. Drama :+
Wilde een proefje opnemen maar die maar niet opgestuurd _O-
Zondag nieuwe poging. Nog steeds veel gedoe en gehuppel en geren, maar uiteindelijk wel redelijk lief.

Dus proefje opgestuurd en kreeg net 205,5 punten terug :wow:
Voor mij niet helemaal matchend met het gevoel, maargoed wel blij mee natuurlijk hahaha!

Gister in de les mevrouw even goed aangepakt, en dat ging wel weer heel fijn!

melissa_93

Berichten: 2647
Geregistreerd: 21-10-08
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:07

Oh Patty wat ontzettend rot zeg.. :(:) :(:) Je verwacht toch lekker relaxt naar buiten te kunnen zonder iets te vragen. Kan me voorstellen dat je er dan wel even goed doorheen zit..
Balen dat Baby ook niet helemaal fijn ging.. Hopen dat het gauw weer de goede kant opgaat..

Sanne balen dat Nova ook even wat onstuimig was.. Maar wat een superscore! Gefeliciteerd :D
Fijn dat je les fijn ging!

Mijn buitenrit was heerlijk zondag :) Even met de trailer op stap geweest zodat we echt het bos in konden. Was genieten :D
Gisteren voor de 2e keer aan de dubbele longe gehad, ging als een stuk relaxter dan de 1e keer. Volgende keer maar eens kijken of we de lijn ook achterlangs kunnen doen
Vandaag een dagje vrij, morgen lekker lessen :)

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:33

Wat erg ik zit echt een beetje onder een steen! Al die regen van de afgelopen week heb er al ruim een week niet op gezeten, oeps!

Ik word een beetje jaloers van je galoptraining Patty! Dat zou ik ook wel 1x per week willen doen maar heb daar geen opties voor waar ik zit. En een niet zo'n leuk bericht over Krisje en Baby. Heftige reactie van krisje!

Sanne dat zijn echt mega mooie punten! niet meer zeuren haha :P.

Was het een droog bosritje Melissa?

Ik heb dus al 9 dagen niet gereden ofzo maar eerste kerstdag wel een mooi roze dekje gekregen van le mieux. Wil vanavond longeren en dan woensdag lekker ermee rijden dan zal ik even een foto maken!

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Nog wat gedaan? Verwend?

Muronia

Berichten: 19546
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:40

Ik ben niet zo actief hier omdat ik eigenlijk niet meer echt aan het rijden ben met Veronia, dus we beleven ook niet zoveel. Ze staat tevreden drachtig te zijn en dat is het wel.

Pattypaard ik las wat er gebeurd is met Krisje en dat vind ik toch wel heel naar. Je doet er erg je best mee en dan dit. Het is zo'n leuk dier om te zien, maar wel echt een hele ingewikkelde tante.

Hier is alles ook zeiknat, dat motiveert niet echt om iets te gaan doen. Ik hoop deze week nog wel even weer te kunnen rijden, maar dat zal dan wel op 1 van mn andere paarden zijn.