[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-19 20:22

Ah wat lief zeg :D Die reactie doet me ontzettend goed :D :D

De DRHA (on tour) misschien dit jaar, maar sowieso lekker bij de WRAN mee blijven rijden, mag tot aankomend NK nog in het L2 en moet daarna over naar het L1, dus we gaan nog even genieten :D

[ img ]

Wat ben ik trots op mn reinertje <3

Ik ga straks even bijlezen en een uitgebreidere update plaatsen, poosje geleden dat ik op mn laptop heb gezeten :Y)


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-19 21:00

En een topicje :D

[WN-ITP] Western Experience 2019 - Wat een ervaring!

Wat was het gaaf *\o/* *\o/*


Deze week doen we een beetje rustig aan, vandaag weer even onder het zadel getraind, rest van deze week lekker gelongeerd, los gestaan in de paddock en als het zo koud is als vanmorgen heeft ze dit gelukje <3


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-19 18:46

[ img ]

Ze had er weer zin in vandaag, helaas regende het buiten maar dan hebben we gelukkig nog een binnenbak achter de hand :D


[ img ]


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-19 16:50


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-19 21:14


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-19 18:27

Grace ook weer heerlijk getraind met balkjes vandaag :D Ze doet t zo goed, de knapperd *\o/*

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-19 14:28

Gister hebben we een heerlijke rit in Meijendel gemaakt, via Meijendel en het natuurgebied het strand op, helaas vlak voor het einde zandgehapt.. er kwamen achter een 90 graden bocht opeens twee paarden in rengalop aan en ik zat aan een losse teugel in stap. Grace en ik schrokken zich zo rot dat ze eerst naar rechts sprong (waar Joy vergrendeld aan de grond stond toe te kijken) toen weer naar links om, toen omhoog de duinen in toen nog 2 keer om en toen zat ik het niet meer uit. -O-

Grace weg in galop, ik riep uit reactie 'Grace Ho' en gelukkig is ze zo goed getraind dat ze een stop maakte zich omdraaide en daar verdwaasd naar me stond te kijken :Y)

Op 12 blaren op 1 hand en een berg spierpijn na ben ik oké, Grace had vanmorgen 4 een beetje warme voetjes maar dat kan ook van de grote rit zijn, heeft ze vaak na wedstrijddag ook dat ze ietsies warmer zijn als normaal (een vreemde zou niks voelen maar omdat je dr kent merk je iets verschil). Liep verder helemaal goed weg, heeft lekker los gestaan en we hebben nog even een stapje en drafje ohz gedaan om de spierpijn eruit te halen voor haar en voor mij :)

Sintara
Berichten: 7376
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:25

oww wat naar dat je bentgevallen! Gelukkig zijn jullie ok. En knappe Grace die in de vluchtreactie nog gewoon luisterde <3

[PP] Mel en ik in Denemarken
<3 Mel, mijn stoere OTTB

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-19 15:27

Ja daar was ik zoo blij mee, moet er daar echt niet aan denken dat ze 'weg' is :n :n

Vond het ook verbazend dat Joy op 1 sprong na bleef staan, had eigenlijk verwacht dat die wel mee zou schieten, dan was ik ze samen kwijt geweest gok ik :x

Ga zo nog even wandelen met d'r, voor m'n eigen spierpijn maar ook voor die van haar :D

Retjethorse
Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:57

Oh nee, zo'n stomme val zeg! :( Zijn die andere ruiters niet gestopt dan om te helpen?
Gelukkig hebben jullie beiden er niets ernstig aan overgehouden.
Wel fijn dat Joy vrij kalm bleef!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-19 12:19

Retjethorse schreef:
Oh nee, zo'n stomme val zeg! :( Zijn die andere ruiters niet gestopt dan om te helpen?
Gelukkig hebben jullie beiden er niets ernstig aan overgehouden.
Wel fijn dat Joy vrij kalm bleef!

Waren ze niet van plan, maar ik heb vriendelijk verzocht om toch even te wachten. Dat deden ze te paard en vervolgens was het 'gaat het?' dus ik aangegeven dat het eigenlijk niet zo ging en ik eerst mn paard wilde bekijken voor ik daar verder antwoord op kon geven en toen was het 'oke dag' :+ Had er niet aan moeten denken om daar alleen te staan -O-

Grace vandaag lekker los en gelongeerd, zie nog steeds niks aan d'r, ze lijkt ook geen spierpijn te hebben maar heb de massagepad deze 2 dagen maar wel even lekker op gelegd. Kan alleen maar meehelpen :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-19 20:40

[ img ]

Tijdschema voor a.s. zondag :D

Bolletjes zijn voor als het op dat moment goed voelt, ik heb enkel nog de in hand trail L2/L1 en pleasure L2 opgegeven. Als het goed voelt schrijf ik ter plekke bij, heb alle patterns wel geoefend deze week *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-19 19:42

Grace vanmiddag even gelongeerd, morgen heeft ze een dagje alleen lekker buitenspelen en in de avond klaarmaken voor zondag! :D

Mevrouw heeft dr ei er weer uit gegooid, jeetje wat kan die een sprongen maken zeg XD

Zo ongeveer dit alleen dan zit er nog een longe aan :Y)

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-19 19:47

Grace dr paps is trouwens ook jarig geweest, 27 jaar inmiddels.

En voor de mensen die m nog niet kennen, ze lijkt niet op dr vader hoor (t zijn net twee druppels water op t witte voorvoetje na) :Y)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 01:21

Oh is dat zondag in woubrugge? Ben vrij dus misschien wel even kijken :) al vind ik voor t kijken weinig plek haha ff bedenken nog

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-19 06:54

Klopt inderdaad!! :D Zou leuk zijn! Ze zetten wel altijd langs de kant (behalve bij de reining) een stukje af voor publiek, wellicht dat dat leuk is? :D

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:53

Ja dat is wel een idee idd! Even kijken wat het weer morgen doet :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-19 07:13

Melissa0304 schreef:
Ja dat is wel een idee idd! Even kijken wat het weer morgen doet :)

Ze hebben ivm het weer picknickbanken in de binnenbak achteraan gezet, zit je uit de wind :)

Misschien tot lateerrr *\o/*

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 13:15

Las dat het afgelast was.. wel logisch hah nu jet trailer op pad is niet zo fijn

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-19 18:06

Toen wij vanmorgen wegreden viel het alles mee, was windstil, maarja dat was wel om half 7.

We zijn om half 11 terug gaan rijden, had toen twee onderdelen gedaan en in overleg met de jury besloten om alles af te lassen en nu het nog kon veilig terug te gaan, de voorspellingen werden als maar slechter en de harde wind werd steeds eerder voorspeld.

Toch ontzettend blij, de moeilijke in hand trail proef deed Grace weer onwijs goed wat resulteerde in een eerste plek in het L2 en een eerste plek in het L1! :D

[ img ]

Oh en toen we ons kwamen melden lag er nog een gave stalplaat van Mea en een mooie oorkonde van Grace voor 100 wedstrijdpunten *\o/* *\o/*

Korte wedstrijddag, maar veilig thuis en dat is het allerbelangrijkste :D

Melissa0304
Berichten: 4448
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 23:44

Super goed gedaan! Mooi ook stalplaat voor Mea :) ja zag vanmiddag iemand met trailer meg paard.. die zwieberde aardig -O-

Emita
Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 00:33

Gefeliciteerd!! Gelukkig op tijd naar huis gereden.. moet er niet aan denken om in dit weer met de trailer op pad te moeten gaan!

Throw me to the wolves and I will come back leading the pack

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-19 08:26

Dankjullie!! :D

Nee, nou mocht Grace kosteloos blijven slapen en dan mocht ik van de jury aan een stuk door nog al m'n onderdelen rijden. Maar dan had ik met een lege veewagen terug gemoeten als de wind op z'n sterkst was.. nou eh nee liever niet ;) Daarnaast wil ik mn paard ook graag bij me hebben thuis en moet ik zo gaan werken tot half 7 vanavond dus dan zit je ook weer met spits met ophalen :Y)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-19 18:39

Inmiddels Grace een dagje gelongeerd, dagje vrij gehad en vandaag even zonder hoofdstel gereden :D

Tot nu toe kan ze nog iedere dag droog los, dus ze heeft geluk :D :D

Aankomend weekend hebben we even niks, weekend daarna gaan we voor de 4e kwalificatieshow van de Diamond League Western. Zondag mag Grace weer aan de bak daar!

[ img ]

Het is in woudenberg, voor de mensen die willen kijken zal ik nog een programma plaatsen!! :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annemieke_88, Hanneke137, Poety, Raineri, redbutton en 123 bezoekers