[VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-18 20:13

Bedankt allemaal :D

Jaa vooral plezier hoor, ik verwacht helemaal niks van d'r. Ze zal t allemaal om te beginnen onwijs spannend vinden :)


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-18 16:55

Joy heeft zich super gedragen vandaag!

Vanmorgen lag het trailparcours al dus helaas, we konden niet vooraf even de bak door...
Dus maar rustig op gaan zadelen en los gaan rijden in de aanliggende bak, dit pakte ze allemaal onwijs braaf op. Wel kijken hoor, maar niet wegspringen o.i.d. :D

Toen de horsemanship, ik was blij dat ik er op tijd op zat want ze liepen in.
Best een lastig proefje voor Joy maar ze liet zich ontzettend goed sturen in weer een nieuwe omgeving met harde muziek, kraampjes die opgezet werden en andere paarden vlak voor/achter en naast dr en reageerde knap op mijn hulpen! Alleen ja toen moest ik recht op de jury af in galop..
De 4 mensen op een witte grote stoel die opeens midden in de bak zaten had ze nog niet gezien...
Dus dat was een abrupte overgang halt, waar ze naar draf moest, dus gediskwalificeerd. Geen probleem, heb rustig mn proefje afgereden en ben even bij de jury gaan kijken. Railwork deed ze netjes, wel wat gespannen want ja in de ene hoek stond een hek en in de andere een grote koe van knuffelmateriaal of iets :Y) Dat was de eerste 2 rondjes eng, dus binnenhoefslag gepakt, daarna was het niet meer eng en konden we er gewoon langs.

Vervolgens de pleasure, ze verbeterde ieder rondje en ontspande ieder rondje wat meer, de sprong 2x direct goed aan in galop, schrok niet van een vader die opeens een kind met de voeten over de bakrand mikte vlak naast me om op de rand te gaan zitten. En ze bleef netjes in de gang die ik vroeg, van 6 rondjes in galop tot van draf naar halt en achteruit. Onwijs braaf! Dus we kregen een lintje, een derde plek mee naar huis genomen! :D

Nu is ze helemaal doodmoe van alle indrukken op stal, ik ben trots op haar, en op mezelf, dat we dit gedaan hebben :D We hebben d'r nog geen 5 maanden en nu al zo'n team dat we gewoon rond konden sturen! Trots op hoe ze niet reageerde op langsrijdende tractoren, rennende mensen en kinderen, en alles en iedereen wat er te beleven was. :D

Wel gek hoor, je cap weer mee nemen in plaats van je hoed :') :')


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 07:04

Dankjee! :D Ja zeker hoor, vond ook niet dat ik d'r moest of kon straffen op dat moment, dat zou d'r onzekerheid echt niet ten goede doen ;)

Ik kon net eventjes inrijden, rechtsom stap draf galopje haha, maar de andere deelnemers zaten er ook echt pas net op haha.

Jaa ik weet wat je bedoeld, heeft Angelique van Paard en Naald die niet liggen? :D


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 13:23

Smelten jullie weer met me mee? :D


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-18 18:07

Dankjullie :D Nee geen filmpje haha, mn moeder mocht net een foto maken als ik stiekem niet keek tussendoor. Vond het zelf wel wat spannend dus ik wilde graag dat ze op mij lette mocht er iets gebeuren :)

Volgende keer komt er een filmpje *\o/* *\o/*

T kan zo een haar-model worden :Y)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 14:14

Haha t nieuwe model van cowboy magic :Y) :Y)

Zondag mag ze weer mee naar een fotomeeting :D De laatste voor de komende maanden :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 14:21

Haha leuk idee :D

Maar ik zit niet zo te wachten op sponsors, heb het idee ook al eerder toegewezen gekregen met m'n andere paardje, maar dan moet je namelijk presteren op wedstrijden en dan komt er een flinke druk bij. Heb daar nooit zo'n trek in gehad, t moet voor mij leuk blijven ipv alleen prestatiegericht :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-18 14:24

Haha ik zal er nog eens over na denken :P Maar ze heeft al een paar keer op cowboy magic (gewone pagina + europe) gestaan met een foto haha xD Maar dat doen ze regelmatig van tevreden gebruikers :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-18 12:34

Dankjewel!!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-18 12:35

Tadaaaa ;)

Ze mocht gisteren weer mee haha!


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-18 19:14

Nog 2 gave foto's binnen :D

En voor de dames die zich afvragen wanneer nu weer de volgende? Dat valt mee er staan nu geen fotomeetings meer met Joy gepland :P :Y)


[ img ]

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-18 19:30

Fotsy schreef:
Oh wat jammer geen foto’s meer.
Ze is echt prachtig paard.

Wanneer heb je je volgende wedstrijd?

Haha er komen er nog veeeel meer van gisteren hoor :Y)

We gaan over een paar weekjes een weekje boscrossen op de veluwe met moeders en beide paardjes :)
Volgende wedstrijd staat nog niet gepland, misschien ergens eind oktober in Woudenberg, maar ik weet even niet uit mn hoofd of we daar iets anders hadden :P

Daarna staat er niks meer tot maart, dus dat wordt volgas trainen met dr :D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-18 13:02


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 16:08

Fotsy schreef:
Jullie stralen beiden <3

Ahh dankjee :D


Stirrup schreef:
<3 <3

Gelukkig zijn er nog veel foto's onderweg haha, van mij mogen jullie wel wekelijks shootjes doen hoor! :P :=

Hahaah dankjewel :D Toch wordt het nu al moeilijk kiezen hoor, dus voorlopig even genoeg _/-\o_


Sarah_Fons schreef:
Wat grappig! Ik heb ook een Peek-a-Boom afstammeling en hij heeft bijna dezelfde bles :D

[ [url=m/NWOjoy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Joy is echt prachtig! Wat een mooie bouw ook! Hopelijk heeft de mijne dat ook geërfd :=

Ik blijf meevolgen! :D


Wat een plaatje heb je daar zeg :D Ohh nu zou ik ook zoo graag even een babyfoto van Joy zien haha :D






Ik ga maar eens even een topicje maken met de resultaten tot nu toe :D

[ITP] FM Biscuit Boom mag weer mee naar een fotomeeting!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 18:42

Ohh wat schattig Karina (slaat gelijk op in een map)! die heb ik nog niet gezien van d'r haha :D
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 22-09-18 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 18:43

Sarah_Fons schreef:
Ooh dankjewel! Joy is ook echt prachtig! Hopelijk groeit de mijne ook zo mooi uit! :j

Erg mooie foto's weer in het fotomeetingtopic! <3


Ahh wat lief, leuk om te lezen! 2x dankjewel *\o/* *\o/*

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-18 18:46

Sarah_Fons schreef:
Ooh zo schattig die veulenfoto <3


Jaaa!! Toch ook wel veel gelijkenis zo op het eerste gezicht met die van jou inderdaad! <3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-18 15:40

Op ons genietweekje op de Veluwe hebben we een fotoreportage gehad bij Lotte van Alderen van Foscofotografie! :D

Ik kreeg gisterenavond een voorproefje binnen en kan bijna niet wachten op de rest, wat heeft Lotte weer goed werk geleverd <3


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-18 20:35

Nog even een fototje van 1,5 week geleden :D De knappe dames hebben we na 2 dagen maar samen neer gezet, ze bleven elkaar kriebelen met het hek ertussen. *\o/*
In het land hebben ze gekriebeld en elkaar verder niet bekeken. Jut en jul :Y)


[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-18 14:51

Joy mocht voor t eerst mee naar het strand vandaag!

Eerst even aan de longe, en wat vond ze het spannend. Maar wat bleef ze onwijs braaf :D Na een paar minuutjes voelde het zo goed dat ik rustig in voltes ben gaan stappen en draven. Topknollie!

Alleen de golven waren soms nog wel even eng, dat was dan opeens een sprongetje, maar voor een eerste keer strand mag dat natuurlijk :D *\o/*


[ img ]

[ img ]

[ img ]

En in t begin vond ik t natuurlijk ook een beetje spannend, dit zie je hier terug aan mn beenligging. Maar verder gewoon happy samen :D

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-18 20:57

Fotsy schreef:
Mooi om te zien.
Tof dat ze het zo goed deed op het strand.

En wat geweldig dat je twee schatten nu samen kunnen en het ook goed kunnen vinden met elkaar. Geeft ook zelf veel rust.

Dankjewel! :D

Ja alleen op vakantie hoor, Joy staat dicht bij m'n moeder, Grace staat dicht bij mij is met 50km afstand anders niet praktisch :D Maar ze zijn inderdaad heel lief samen. :D


Emita schreef:
Wat gaaf!! Fijn dat ze zo braaf was. Ik zou het ook heel spannend vinden hoor :=

Haha ja je weet toch nooit wat ze gaan doen als ze opeens wel als een bommetje gaan xD En ondanks dat ik best lekker kan zitten inmiddels (wat stom om over jezelf te schrijven dit) denk ik niet dat ik een rodeo ala Joy spelen aan de longe uit ga zitten :Y)


Sarah_Fons schreef:
Wat een leuke ervaring! Top dat ze zo braaf was :D

Jaa echt superblij! :D


Liggende eter gesignaleerd vanmiddag :Y)

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-18 14:46

De foto's van Lotte zijn binnen! :D

Ik ga nu eerst even droge kleding aantrekken (vandaag mocht Grace mee naar het strand, maar die vond in de zee spelen wel errug leuk...). Alvast een snel voorproefje *\o/*

Bokt upload dus kwaliteit is wat minder, hij spat echt van m'n scherm af haha <3

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-18 16:08

Dankjullie nog :D

Ook hier even stil geweest, maar alles gaat lekker z'n gangetje *\o/*

Joy begint alle knopjes steeds meer en meer te snappen en kan het ook steeds langer aan om d'r buikspieren aan te spannen en d'r hals dan te laten vallen :D

En vandaag heb ik m'n showhoofdstel even omgehangen, wauw staat dr toch wel prachtig <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 05:23

Joy mocht gisteren voor de tweede keer mee op wedstrijd.

De in hand trail voor Joy voor het eerst mee gedaan, ze vond t allemaal spannend maar bleef wel bij me, derde plek.

Daarna de pleasure, ging best lekker, in vergelijking met de vorige keer stukken beter al. Alleen ja die rechtergalop aan het einde van de pleasure was opeens grappig dus besloot Joy even 2 keer met 4 voetjes van de vloer te springen, wel even balen, maar toch heel knap dat ze verder braaf was, vierde plek.

Lintje nummer 2 en 3 zijn ook binnen voor Joy! *\o/* *\o/*



[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [VOLG] FM Biscuit Boom / Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-18 17:29

Dankjewel!! :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers