[VOLG] Lucky van ukkie tot reining paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Lucky van ukkie tot reining paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 20:05

Oh ik volg! Hij is even oud als de mijne en ik weet niet goed wat ik met hem al kan doen :)
Wil nog niet te serieus beginnen maar alle 'basis' kent hij ondertussen al wel


Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 00:21

saga schreef:
Leuk dat je ons gaat volgen!
Er zijn best al wat dingen die je ze kunt gaan leren. Je moet alleen natuurlijk niet 3 of 4 keer in de week volop gaan trainen. En goed opletten wat ze zelf aangeven. Soms ben ik grondwerk aan het doen met Lucky en dan merk ik dat hij totaal niet bij de les is. En als dat eventjes is, is dat niet zo erg, daar is hij jong voor. Maar soms is hij zo erg afgeleid door de dingen om hem heen dat het niet handig is om door te trainen. Dan probeer ik altijd nog 1 makkelijke oefening goed af te sluiten en dan stop ik er mee. Het heeft geen zin om er te veel druk op te zetten. Meestal probeer ik het dan wel de volgende dag nog een keer en dan gaat het vaak een stuk beter.


Klopt, ik merk nu aan Duke al heel snel als we een kwartiertje willen gaan wandelen dat hij soms in de war geraakt. Hij gaat dan aan 1 stuk geeuwen en na 2 stappen stilstaan. Dan moet ik ook gewoon terug gaan want ik denk er niet altijd bij na maar elke keer dat we verder gaan zijn voor hem een hoop nieuwe indrukken. Maar hij communiceert gelukkig wel heel duidelijk :)
Ik heb voor de grap wel eens aan zijn halster aan 2 kanten de lange teugels van de koets vast gemaakt en dan mijn vriend met hem laten stappen, dat ging super. De leidsels over zijn billen, even akelig maar ik was echt onder de indruk van hem. Na 5 minuutjes kon hij zelfs al HO :j Toen zijn we er ook mee gestopt

Granoek
Blogger
Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [VOLG] Lucky van ukkie tot reining paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 12:50

Ja dat vroeg ik me ook af, die van mij is na een kwartier wandelen al aan het geeuwen en hij wordt heel nerveus als ik het te lang trek haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dyphusion, gerlindie, Indy_Mouse_9, josien_m_, MiniTrex113, SusanH, ulaantje, Zidore en 149 bezoekers