Sanet schreef:Bedankt aan de persoon die dat van de whatsapp groep gedeeld had. Ik zat daar nog niet in. Vanochtend beelden van een zwemmende wolf die daarna op de kant gewoon bij mensen het erf op rent. Dus….
DuoPenotti schreef:Maar ook staatsbosbeheer laat regelmatig geen bij12 komen.
Diverse berichten momenteel doe de honden aan de lijn. Dood reekalf.
Maar de hond krijgt automatisch de schuld.
Nu zal dit zeker ook regelmatig zo zijn.
Maar waar dit 10 jaar terug een bijna zekerheid was, is dat nu echt niet meer.
En dan komen idd die zwam verhalen honden doden meer dan de wolf.
Ja bijt incidenten rondom huis wel ja. Seh/dokterspost bezoeken ja zeker.
Maar alles buiten de bebouwde kom is niet meer zo automatisch hond.
Wintu schreef:pillow schreef:Dat bericht is inmiddels bijgesteld. Het was een hond.
Waar is dat bijgesteld? Kan het niet vinden, heeft de baas zich gemeld?
dierenfan schreef:DuoPenotti schreef:Maar ook staatsbosbeheer laat regelmatig geen bij12 komen.
Diverse berichten momenteel doe de honden aan de lijn. Dood reekalf.
Maar de hond krijgt automatisch de schuld.
Nu zal dit zeker ook regelmatig zo zijn.
Maar waar dit 10 jaar terug een bijna zekerheid was, is dat nu echt niet meer.
En dan komen idd die zwam verhalen honden doden meer dan de wolf.
Ja bijt incidenten rondom huis wel ja. Seh/dokterspost bezoeken ja zeker.
Maar alles buiten de bebouwde kom is niet meer zo automatisch hond.
Idd hier omgeving Bergen op Zoom absurd meer dode ree kalfjes. Vraag je of er DNA onderzoek geweest is maar reageert er niemand op. Nee was zeker altijd hond punt uit....heel bijzonder toen er maanden lang 1 a 2 wolven rond liepen werd er helemaal niets gemeld aan dood of aangevreten wild....de gemiddelde NL geloofd al de kranten berichten hierover blind
speurneusc schreef:Sanet schreef:Bedankt aan de persoon die dat van de whatsapp groep gedeeld had. Ik zat daar nog niet in. Vanochtend beelden van een zwemmende wolf die daarna op de kant gewoon bij mensen het erf op rent. Dus….
dat is een hond, heeft duidelijk punt oren, een wolf heeft kleine ronde oortjes met veel pluis. Had gisteren de ad quiz meegedaan, herkennen van een wolf of hond, had alles goed door dat verschil in oortjes
SusanH schreef:Grappig, de mensen waarmee ik in een besloten app groep zit zijn allemaal overtuigd dat het een wolf is.
SusanH schreef:Ik vind het ook geen typische wolvenkop, maar wellicht dat het vertekent doordat hij zo nat is.