(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 12:47

Dat gaat de goede kant op TS.
Lief dat je dit voor haar doet


SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:53

Jammer TS dat je er graag een slotje op wilt, vind dit nl een leuk topic

Wat de commotie betreft.
TS schreef:
“ Eerst Negrita geborsteld, gelongeerd en daarna ben ik er op gegaan! Gewoon aan de longe een paar rondjes ,even kijken wat ze er van maakt. Nou het maakt er totaal niets uit, ze ging gewoon rustig lopen.“

Ik snap dat wel... je bent iedere dag met zo’n beestje bezig en bent nieuwsgierig naar wat ze wel en niet kan.
TS schrijft nergens dat ze negrita nu al wil gaan rijden.
Als dat zo zou zijn zou ik dat ook te vroeg vinden, maar zoals TS met dit paard omgaat kan ik mij bijna niet voorstellen dat dat haar bedoeling is.

En dat TS zwaarder is dan dat ze zelf zou willen, weet ze zelf ook wel.

SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:22

Dit snap ik niet zo goed, plasjes? Ik zie in dit topic juist heel veel positiviteit, maar als er 1 kritische noot wordt geplaatst dan "zeiken" mensen?
Kan je nu werkelijk dan zeggen dat het commentaar en de onderbouwing daarvan, volkomen onterecht is dan?[/quote]


Omdat de plasjes buiten proportie zijn. TS stapt een paar rondjes aan de longe en iedereen gaat los alsof ze een pittige training aan het doen is en dagelijks wil rijden.

SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:53

Buiten proportie omdat iedereen Direct en alleen inhakt op het plaatje en niemand de intentie van TS meeneemt in de reactie noch de wijze waarop sommige zaken binnenkomen.

De kritische noot plaatsers hadden ook aan TS de vraag kunnen stellen of het haar intentie is om nu al te beginnen met rijden. Ken TS niet maar gezien haar actress tot dus ver was het antwoord waarschijnlijk nee geweest... dan krijg je een heel ander gevoel bij de foto’s

SjonnieZ
Berichten: 2303
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 15:05

_San87_ schreef:
SjonnieZ schreef:
Buiten proportie omdat iedereen Direct en alleen inhakt op het plaatje en niemand de intentie van TS meeneemt in de reactie noch de wijze waarop sommige zaken binnenkomen.

De kritische noot plaatsers hadden ook aan TS de vraag kunnen stellen of het haar intentie is om nu al te beginnen met rijden. Ken TS niet maar gezien haar actress tot dus ver was het antwoord waarschijnlijk nee geweest... dan krijg je een heel ander gevoel bij de foto’s

In haar laatste post staat dat ze er misschien wel weer op gaat zitten.

Overigens lees ik de meeste kritische noten echt niet zoals jij ze leest. De meeste zijn gewoon netjes verwoord.


Die opmerking had ik gemist maar lokt bij mij juist een vraag uit ipv een oordeel.

Dat het netjes verwoord is ben ik met je eens maar dan nog kan het oordeel te sterk overkomen
(Online) communicatie is gewoon heel moeilijk. Door elkaar te bevragen ipv te oordelen krijg je de ware intenties helder en een gelijkwaardiger gesprek
En hou je topic open en interessant


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, Groetje, kimmetje26, petraaken en 93 bezoekers