Nieuw concept in gedachten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Celestexxxxx
Berichten: 269
Geregistreerd: 07-10-13
Woonplaats: Zwolle

Nieuw concept in gedachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-19 16:05

Hoi allemaal,

Ik loop al een tijdje met een nieuw idee in mn hoofd en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie tips/ tops hebben.

Mijn idee is om de 'talentjes' bij ons in de buurt de mogelijkheid te geven om verder opgeleid te worden op alle gebieden van paarden. (de gezondheid, rijden, poetsen, het tuig enz. enz.)
Ik weet dat er veel vraag naar is omdat er vaak jonge kinderen bij ons aan de deur staan of we nog een pony hebben die ze mogen verzorgen en/of mogen rijden.

We hebben de paarden aan huis en hebben 6 stallen. Nu wil ik het wel graag kleinschalig houden zodat het overzicht goed blijft. max 2 á 3 pony's (B t/m D).
Het zou dan gaan om ruiters vanaf een jaar of 6/7/8 die al wat ervaring hebben met het rijden, maar niet verder kunnen komen.

Ook lijkt het me dan leuk om met de ruitertjes naar oefendressuur en springen te gaan en dat ze bixi wedstrijden kunnen rijden om ook de ervaring op te doen qua wedstrijdsport.

Bedoeling is om de ruitertjes 2 á 3 keer in de week les te geven. Ik wil sowieso dat de pony's 1 á 2 dagen een rust dag hebben.

Hebben jullie misschien nog verdere ideeën hoe ik dit goed kan oppakken?
En hoe zouden jullie het doen qua kosten? Per keer betalen of per maand? En hoeveel?

Ik hoor het graag! Bedankt! :D
Laatst bijgewerkt door Celestexxxxx op 07-11-19 16:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Celeste Fotografie



Celestexxxxx
Berichten: 269
Geregistreerd: 07-10-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-19 16:16

Marije_1997 schreef:
Als ik het zo lees heb je het goed doordacht. En ik vind het een super idee!! Doorzetten zou ik zeggen.


Dankjewel! Hoe zou jij het doen qua kosten?

Celeste Fotografie

Celestexxxxx
Berichten: 269
Geregistreerd: 07-10-13
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-19 16:23

BlackBeautyZ schreef:
ik zou wel goed nadenken over hoe je de kwaliteit gaat waarborgen. ga grondig nadenken over een kwaliteitssysteem. mensen betalen dalijk een X bedrag in de maand. op het begin is het mooi om te zien hoe snel de kinders hogerop komen. maar hoe ga je het uitleggen als de kinders een tijdje op 1 niveau blijven?


Dankje voor je bericht! Daarom de verschillende pony’s in maten en kwaliteit. En natuurlijk ook de wedstrijden die gereden kunnen worden op elk niveau.

Celeste Fotografie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, shadowstar en 89 bezoekers