(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kymalin
Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:35

Zo! Die is al flink bijgetrokken! +:)+


Kymalin
Berichten: 3055
Geregistreerd: 13-03-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:17

Ninx schreef:
Wonderlijk hoe het kinderlijk "niet iedereen is het met mij eens, dus iedereen is gemeen' zo dicht onder de oppervlakte ligt. En men zich daarin ook verenigd.

Probeer eens rustig te zitten, te lezen, de emotie even op de stoel naast je neer te zetten en in je op te nemen wat er gezegd wordt, niets onredelijks voorzover ik kan lezen.

Dit dier is er echt niet aan toe bereden te worden, en misschien nooit. 10 minuten worden 20 minuten, 20 minuten een half uur... maar wat voegt het toe als het zo schadelijk kan zijn voor dit dier? Ik schrok me ook een hoedje toen ik dit destijds zag, en heb weggeklikt.

Moeten we niet met z'n allen volwassen worden en niet zo persoonlijk gekwetst zijn maar het paard centraal stellen? We krijgen allemaal wel eens (opbouwend) commentaar (ik ook), dan kun je boos stuiteren... maar misschien ook iets opsteken. Soms voelt het even niet zo fijn, maar er valt altijd iets te leren.

Door allemaal als kinderen te reageren met pruillipjes, leren we nooit.... en dat is niet in het belang van paarden.

Dus wees een vriendin, een kameraad, een verzorgster, een wandelbuddy of longeerder voor dit paard; maar geen ruiter.

Helemaal mee eens.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 bezoekers