(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VanHuisUit
Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 08:24

Even reactie nadat ik alles heb gelezen, wat een prachtig dier. Ik vond haar op de 1e foto's al een behoorlijk trotse onafhankelijke uitstraling hebben zo van hoe dan ook, mij krijg je niet stuk ook al val ik er dood bij neer.
En zo te zien heeft ze het echt zwaar gehad...

Ze is dichtgezet dus ze is gedekt, en ook met veterinaire begeleiding. Toch altijd weer bijzonder hoe zulke dieren zo slecht te pas worden en zelfs in beslag moeten worden genomen -O-
Ze zal hoogstwaarschijnlijk wel drachtig zijn, een gezonde merrie verwerpt niet zomaar haar veulen, zelfs niet als ze er zelf vreselijk uit zien... :(:)

Houden jullie haar wel zelf of gaat ze als ze opgeknapt is naar een nieuw adres? Want jullie wilden toch graag minder paarden (nou ja graag, het ging toch niet meer?)?

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/



VanHuisUit
Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 17:53

Wat fantastisch dat het met je man zo goed gaat, wat heerlijk. Dan is zo'n paard als Negrita toch ook een mooi geschenk zo <3

Ik denk dat ze enorm naar je toe gaat komen. Ik heb in mijn leven met paarden ook af en toe dergelijke dieren opgevangen en opgeknapt, soms langer, soms wat korter gehouden en stuk voor stuk hebben ze het fantastisch gedaan. Met TLC en goed voer plus een passende training kun je zoveel voor dieren betekenen en ze geven zoveel terug <3 . Gaaf hoor, dat jullie haar deze plek geven.

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: janneke584, Jet, pluklief en 42 bezoekers