(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:08

Grappig, toen ik de foto’s zag dacht ik ook meteen aan Gronings bloed. En idd wat ouder dan 10. Hoort het paspoort wel bij haar? Veel succes en plezier met haar


thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:12

Wat betreft de kling: is ze nou dichtgemaakt of lijkt dat zo? Weer eigenlijk niet hoe dat eruit ziet, maar lijkt wel of ik ‘steken’ zie


thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 14:02

Zou haar zo op schoot nemen, wat een onwijs lieve uitstraling. Maar wat ziet ze er oud uit, heel sneu om te bedenken wat haar overkomen moet zijn om er nu zo uit te zien. Hoop dat ze niet drachtig is, ze kan al haar energie beter in zichzelf steken.

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 12:07

Ze is nog behoorlijk schonkig, dat zal zijn tijd nodig hebben. Maar wat een lieve uitstraling en wat glanst ze al mooi. Ja en dan die man, daar ga ik nu natuurlijk extra op letten haha

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 18:56

Leuk om te zien!! Hoop dat het weer snel opknapt, zit je in het gebied waar het zo vreselijk slecht is?

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:41

Mindim schreef:
Ik vind het geweldig hoe je het dier opvangt hoor, ik ben ook een stille meelezer van je topic :)

Maar ook ik zou niet op dit paard gaan rijden, ze heeft totaal geen bespiering en een behoorlijk weke rug en de dracht zal ook nog behoorlijk aan haar rug gaan trekken. Dat zijn drie minnen, daar moet je dus geen gewicht op zetten nu, ongeacht welk gewicht, dat is niet eerlijk tegenover het paard.

Het is niet een aanval op jou en ik denk dat je alom wordt gewaardeerd hoor en dat steekt men in dit topic ook niet onder stoelen of banken, maar dat houdt in dat wanneer men een actie minder handig vindt, men dat ook zegt. Maar dat moet dan toch ook kunnen?


Zo jammer dat mensen niet eens goed lezen voordat ze commentaar leveren. Het dier is niet eens drachtig.
Waarom moet iedereen nu maar blijven herhalen dat ts er niet op moet gaan? Na twee of drie keer heeft ze het ook wel begrepen hoor, ze heeft vast geen Alzheimer. Het is nu aan ts wat ze met het commentaar doet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Getty_Maan, Laibadji, MairiMacBran, Marcato, N_B_N, Nouki_poek, Vagabondo en 43 bezoekers