(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 12:47

Wat mooi dat jullie haar een kans kunnen en willen geven. Ik kan bij wijze van spreken nog net een arabier van een fjord onderscheiden, maar het eerste wat ik dacht toen ik Negrita zag was ook dat dit een gelders of gronings paard was.

Is inmiddels al bekend of ze drachtig is of niet?

Heel veel succes met dit mooie project!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.



JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:24

Oeh, daar beginnen al wat meer vetjes op te komen. Goed bezig hoor +:)+

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:05

Wat een verschil al met de eerste foto's! Geen gratenpakhuis meer, en de vacht glimt ook mooi. Die 5e foto vind ik heel erg mooi, daar zie ik voor het eerst een beetje meer leven in die ogen. Mooi hoor, jullie zijn goed bezig! Straks nog wat meer spieren erop en hopen dat je een geschikt zadel (+ pad met inlages wellicht?) kunt vinden voor die rug, want dat gaat zo te zien wel een uitdaging worden.

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

JoT
Berichten: 4007
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:16

Ze wordt steeds mooier! Geen gratenpakhuis meer en wat een mooie glanzende vacht heeft ze <3

Fijn dat ze ook laat zien dat ze beter in haar vel zit momenteel en dat ze zo relaxed met het zadel is. Wat heeft dat paard een mazzel gehad met jullie +:)+

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, Hanneke137, IASCrawler, Vagabondo en 37 bezoekers