Ik heb een paard dus veel geld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gimme_Joy
Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Ik heb een paard dus veel geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 09:16

Ik woon alleen, heb een koophuis en een auto. Dit jaar niet op vakantie geweest omdat ik mijn paard nu aan het beleren ben. Eind oktober moet er waarschijnlijk een nieuw zadel komen.

Rijk? Nee. Ik verdien goed hoor (zit ruim boven modaal) maar ik moet prioriteiten stellen. Al kan ik gewoon nieuwe kleding kopen wanneer ik wil, laatst een dure tas gekocht en vorige week een wintersport vakantie geboekt.

Joy ontbreekt het aan niets, heb alles dubbel :')

Maar als ik geen paard had gegad had ik sowieso nu al een nieuwe auto gekocht en iets vaker op vakantie gegaan.

Than agian... liever gelukkig op een paard, dan jankend in een nieuwe auto :+ . Het is maar waar je voor kiest! :D

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper


Gimme_Joy
Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Re: Ik heb een paard dus veel geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 07:32

Maar wat is uberhaupt veel geld of salaris? Is modaal veel? 1,5 keer? Wat is veel? Want ik denk dst we wel kunnen stellen dat het niets te maken heeft met het uitgwvepatroon, omdat dat bij iedereen anders is. Daar kun je je geen conclusies uit trekken.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Cardy, gerlindie, ikkedus, journee, Maaike_Ma, Pellelilly, pien2010, Sintara, Vagabondo, XxMariellexX en 85 bezoekers