Ik heb een paard dus veel geld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 22:44

Ohja met drie paarden moet je zeker wel in een villa met land wonen toch? :z


Ik lees ergens dat je paarden ook goedkoop kunt houden met een schuilstalletje en als het geen sportpaarden zijn. Dat valt helaas vies tegen hier...

Qua stalling sta ik idd "goedkoop" maar dan begint het. Brokjes en supplementen iets minder dan 200 euro per maand. De dames wensen alleen kuil van 1 bepaalde boer te eten, in de winter kost dat 275 euro pm. Ik hoop dat die man heel (gezond) oud word want anders verhongeren ze hier. :')

De tweepaardstrailer eet op zich geen brood, wel hebben we speciaal een tweede auto om deze te trekken. Ik stop hier met de rekensom want nu is het niet leuk meer. :o

En dan nog een da rekenintje hier en daar trouwens. God soms fantaseer ik over guppies houden...

En om dit te kunnen betalen woon ik in een flatje,doe gewoon genant gierig over boodschappen en koop ik inderdaad zelden iets voor mezelf. Op vakantie ook niet vaak. En uitjes? Ja een buitenrit haha, niks dagje efteling. Ik verkoop ook veel dingen die ik niet meer gebruik, levert weer wat op. Achja ik zou niet zonder ze kunnen.



Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 22:58

MarlindeRooz schreef:
Maar 500 euro per maand “over” hebben en een tweede zware auto kunnen rijden vind ik wel aardig bovengemiddeld hoor. .P


Dat is zeker waar hihi, vergt hier ook wel wat kunst en vliegwerk hoor. Vriendlief is gelukkig handig dus doet veel zelf aan de auto's. Anders zou het allemaal niet lukken. :o

Voor kinderen krijg je nog kinderbijslag, voor paarden helaas niet haha!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Ik heb een paard dus veel geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 22:27

Het scheelt natuurlijk ook of je er 1 of 3 hebt, met 3 schrik ik me altijd toch weer rot van de tandartsrekening.

Ik had wel een keer 3 vliegenmaskers voor de prijs van 2. 50 euro bespaard! En 100 uitgegeven haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eineges, katha, Marcella, mirriejj, Mitch_Beauty, robbie88, rover_, VWestra en 155 bezoekers