Ik heb een paard dus veel geld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Onali
Berichten: 18374
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Ik heb een paard dus veel geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 18:16

Wow lekkere moeder :')

Black is the colour of my true love's hair


Onali
Berichten: 18374
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 19:02

Patty14 schreef:
Blabla00 schreef:
Een shetlander ben je niet super veel kwijt, groot paard kan ik me nog voorstellen al staan ze hier ook vrij weinig in het land. Dus rijk hoef je zeker niet te zijn!

Wel als die Shetlander in vol pension staat :+. En voor die Shetlander betaal je echt niet minder bij een DA of hoefsmid.

In zekere zin heb je natuurlijk wel geld genoeg als je paarden hebt. Want anders kun je ze niet onder houden. Maar mensen vergeten vaak dat je er ook hard genoeg voor werkt...


En de TA en de ostheopaat enz |(
Helaas hebben die geen shetlandertarief.

Ik vind het niet zozeer dat je rijk bent of goed verdiend. Maar meer je geld ergens anders aan spendeert.

Iedereen heeft hobby's of geeft geld ergens aan uit.

Black is the colour of my true love's hair

Onali
Berichten: 18374
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 16:37

Doubtless schreef:
Robijntjah schreef:
En ik bedenk me net dat geen kinderen zeker helpt in de financiƫle situatie, als ook in tijd :+


Tuurlijk. In de lijn van dit topic zou je net zo goed kunnen zeggen "je hebt geen kinderen dus je hebt veel geld".

Onderaan de streep komt het maar op 1 ding neer: je verdient veel en geeft weinig uit, dus je hebt veel geld. Maar omdat we niet open en bloot over inkomen praten proberen mensen er via deze weg een stempel op te drukken.


Niet mee eens.

Mijn eerste paard heb ik gekregen. Woonde thuis, werkte in de zorg en had behalve de verplichte verzekeringen geen onkosten. Later mn shet gekocht voor 50 euro en 2 jaar geleden shet nr 2, ook gekregen. (Hoewel die kwa kostenpost tot nu toe het duurst is)

Toen ik ging verhuizen zat ik eerst op kamers en nu sinds 6 jaar een huurwoning.

Mede omdat ik van begin af aan een paard had wist ik wat ik per maand overhield.
Daar houd je rekening mee in het zoeken naar stalling en woning voor jezelf.

Als ik geen nachtdiensten meer zou draaien ga ik er 5 a 600 euro per maand op achteruit.
Dan gaat het me niet meer lukken om pony's te houden.

Soms is het echt slim geld uitgeven met een beperkte beurs.

Black is the colour of my true love's hair

Onali
Berichten: 18374
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Ik heb een paard dus veel geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 17:15

Waarom staat het tussen haakjes?

Black is the colour of my true love's hair


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, maliejane en 50 bezoekers