Ik heb een paard dus veel geld

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ereste
Berichten: 217
Geregistreerd: 20-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 15:22

Moet wel zeggen dat ook bij mij het paard er vooral voor zorgt dat er niet veel overblijft :D . Hij heeft geluk dat hij zo vreselijk lief is en dat ik hem niet zou kunnen missen want soms... :Y) :D
Maar het is zoals Bruintje zegt: je bent rijker in je hart... daar troost ik me ook mee, als ik weer eens de laatste centen aan de tandarts, of d vitamine-pilletjes, of de dierenarts of... geef ipv aan die leuke citytrip :o


Ereste
Berichten: 217
Geregistreerd: 20-09-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:07

dieseltje09 schreef:
annikeee19 schreef:
Ik heb geen eigen paard maar een verzorgpony. Ik heb wel altijd het gevoel dat mensen met een eigen paard veel geld verdienen/ hebben om dat te kunnen. Soms als ik bedragen hoor denk ik ook hoe doen ze dat... ik bedoel dit trouwens niet bot ofzo maar ik snap die opmerking wel


Als ik dan vervolgens naar mezelf en stal genootjes kijk dan toch weer niet, ik verdien minder als modaal btw. Heb alleen geluk met lage maandlasten op mijn woning(goede tijd gekocht 8-) ), bezuinig op allerlei luxe(ga niet veel uit eten, maak geen verre reizen, koop geen (dure merk) kleding(ik shop überhaupt verdomd weinig voor mezelf), heb niet het nieuwste van nieuwste op telefoon/gadget gebied), boodschappen niet bij de AH maar toch echt bij de Lidl.

Wbt mijn paard daarin tegen, die komt dan juist weer niets te kort :') Die krijgt wel 1x in de 6 weken nieuwe schoenen a €100 per keer. Deken kapot? Dan koop ik zonder mn ogen te knipperen een nieuwe.
Nieuw zadel? Prima dat doe ik, maar vergeet niet dat ik daardoor niet op vakantie ga(al ging ik dat überhaupt niet echt want ik kan ivm mijn andere dieren niet zo makkelijk van huis voor lange tijd, ik maak korte stedentrips op een strak budget :+ )

Dus vergis je niet in hoeveel de gemiddelde paarden eigenaar niet doet om zo zijn hobby te kunnen betalen. En na de zoveelste veearts rekening denk ik wel eens, ik stop met de paarden en ga guppie visjes houden :D


Precies dit Dieseltje :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, DogWords, elfje72, JeRekers, Mark0919, mooney, Myrthe_bz, sterregoud, Vagabondo en 42 bezoekers