(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 10:09

Ach het zieltje ;(. Hopelijk knapt ze bij jullie goed op.


_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: (VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:24

Ik dacht het ook. Ik denk dat een keertje geen kwaad kan en ik snap best waar de wens vandaan komt het te proberen, maar regelmatig erop rijden wordt een ander verhaal. Die rug is nog lang niet sterk genoeg om wat voor levend gewicht dan ook te dragen, als ie dat al ooit wordt.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:48

assebassie schreef:
Rm, trek je er niks van aan. De meesten hier hebben diep respect voor je, waaronder ik. Ik volg vanaf t begin en je bent een kanjer, meer mans dat de meesten hier!!!

Dit vind ik dan weer jammer. De twijfels werden door de meeste toch gewoon netjes gebracht. Ik snap niet waarom dat mij bijvoorbeeld minder mans maakt :?.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 19:56

rocymax schreef:
Met stomverbazing heb ik naar de afgelopen berichten gekeken en gedacht wat oordeelt men toch snel.

Om de vorderingen van Negrita zo afwisselend mogelijk te maken , doen we allerlei dingen en met medeweten en toestemming van mijn DA (DA zegt dat ze geen slechte rug heeft en dat ze beetje bij beetje spiertjes kweekt ook op de rug) heb ik dus ook 2 x 10 minuutjes in stap op Negrita gezeten. Totaal niet om haar volgens jullie te mishandelen of de schande van de paardenwereld te worden, als we het daarover hebben kan ik wel tig voorbeelden aandragen van paardenleed.

Goed , ik ben te zwaar, weeg 90 kilo, maar dat hoeven jullie niet onder mijn neus te wrijven. Ik ben te zwaar door ziekten die ik heb waar ik helaas medicijnen met hormonen moet nemen en die blazen je op.

Ik heb een moderator gevraagd om mijn topic te sluiten, alle leuke dingen die ik met Negrita ga doen, wandelen, handpaard, etc etc, ja misschien ook nog een keer 10 minuutjes erop. hou ik voortaan voor mezelf, jammer voor de genen die wel echt geinteresseerd waren.

Ik zou jullie wel willen vragen om niet zo iemand af te branden die misschien mollig is en net een foto te paard durft te tonen, want je kan iemand enorm pijn doen met die gemene ondoordachte opmerkingen. Mij niet, want ik ben op een leeftijd dat wat een ander van mij denkt niet meer uitmaakt.

Jammer, heel jammer

Jammer dat je om wat misschien best wel terecht commentaar, meteen je topic op slot wil hebben. Ik heb altijd met interesse meegelezen, die foto's aan de lange lijnen zijn heel leuk en je ziet dat ze opknapt.

Je zegt zelf in bovenstaande post ook dat je te zwaar bent (waar je verder niks aan kunt doen). Waarom zou je er dan alsnog op willen klimmen? Dat snap ik oprecht niet, en ik bedoel dit niet als een aanval, ik ben oprecht benieuwd naar het waarom.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:23

SjonnieZ schreef:
Omdat de plasjes buiten proportie zijn. TS stapt een paar rondjes aan de longe en iedereen gaat los alsof ze een pittige training aan het doen is en dagelijks wil rijden.

Zo lees ik het commentaar helemaal niet, eigenlijk.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D
Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:55

SjonnieZ schreef:
Buiten proportie omdat iedereen Direct en alleen inhakt op het plaatje en niemand de intentie van TS meeneemt in de reactie noch de wijze waarop sommige zaken binnenkomen.

De kritische noot plaatsers hadden ook aan TS de vraag kunnen stellen of het haar intentie is om nu al te beginnen met rijden. Ken TS niet maar gezien haar actress tot dus ver was het antwoord waarschijnlijk nee geweest... dan krijg je een heel ander gevoel bij de foto’s

In haar laatste post staat dat ze er misschien wel weer op gaat zitten.

Overigens lees ik de meeste kritische noten echt niet zoals jij ze leest. De meeste zijn gewoon netjes verwoord.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo, Wopkebrok en 8 bezoekers