(VOLG) Negrita, van verwaarloosd naar nieuw huis.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lynn_Nikita
Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 19:51

Die anus zo diep weggevallen zie je ook vaak bij de oudere merries, bij haar zal het vast ook met het gewicht te maken hebben. Wel heeft z eook diepe deuken boven haar ogen, is zij echt pas 10?
Ik ben benieuwd of ze drachtig is. Regelt de dierenbescherming daar ook een medische controle, bv wormen tanden etc om in ek geval uit te sluiten dat ze daar zo mager door is?


Lynn_Nikita
Berichten: 25421
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 21:07

rocymax schreef:
Leuk Pipo <3

Jennyxx, ze hebben ons gezegd dat ze bereden is geweest. Dat zullen we op den duur als ze weer helemaal ok is misschien wel eens uit proberen, maar we focussen ons eerst op haar herstel en als ze eventueel drachtig is daarop.We denken eerlijk gezegd ook dat ze een fokmerrie is geweest.

WildDreams, dankjewel, fijn dat je al verschil ziet in de fotos. Als ze drachtig is , dan is het waarschijnlijk (dat hebben de vorige eigenaars tegen de Dierenbescherming gezegd) van een voskleurige hengst.

Wij weten natuurlijk niet precies hoe oud ze is Lynn_nikita, ze hebben ons verteld 10 jaar en dat staat ook op haar paspoort, maar wij hebben ook die deuken gezien , dus wie weet is ze wel ouder. Dat maakt voor ons iig helemaal niets uit. :)
De dierenbescherming is een non profit organisatie, dus hebben het sowieso al moeilijk. Daarom betalen we de DAkosten gewoon zelf, tenzij het iets is dat echt te gek voor woorden is, dan gaan we overleggen met hen.


Deuken boven ogen maar ook die diepliggende anus herken ik van oudere paarden. zou op zich aan de tanden goed te zien moeten zijn. Daar vertrouw ik meer op dan een paspoort

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, JeRekers, Laurora en 32 bezoekers