[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
freetorun
Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-19 14:02

k_m schreef:
freetorun schreef:
Actief bezig zo TS! Hopelijk vindt je binnenkort het paardje dat écht bij jou past :-).

Zou ik trouwens de naam mogen van jouw (oude) cranio sacraal therapeut. Ik zou er graag een bij mijn paard houden, en jouwe klonk erg kundig!


Ja tuurlijk! Dat is Fabienne kiesebrink. Volgens mij de beste in NL

Heb het western paard net afgezegd. Heb met Eveyy die hierboven postte de filmpjes bekeken. Ik denk die wordt gewoon zo gereden, maar blijkbaar is dat dus niet echt de manier :+

Vond ze zelf ook al heel stijf maar nu dus nog is samen gekeken en ze zakt nergens loopt helemaal niet over de rug.. ik stak het op de manier van rijden maar nu we nog is keken zit het er gewoon niet echt in volgend ons. En moet best een stuk rijden, paarden genoeg.
Thanks!

Ik stuur je even PB :)

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard



freetorun
Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 13:32

Spannend weer!

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

freetorun
Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 17:45

emilyslaluna schreef:
k_m schreef:
Wordt vandaag ineens bloed getrokken. Vroeg aan Mn DA, wat als het verhoogde waarden zijn? ‘Dan gaan we zoeken’ zegt ie. Naja hopelijk is het niet zo. Is wel een verborgen gebrek moest het wel zijn toch?


Jammer dat er misschien weer iets 'mis' blijkt te zijn. Ik weet niet of het een verborgen gebrek is. Als het aan de buitenkant lijkt alsof hij gecastreerd is en de vorige eigenaren hadden nooit problemen, konden zij ook niet weten dat hij een klophengst is.
het direct 'iets mis' noemen vind ik wel wat overdreven :=. Beestje is net verhuisd naar een nieuwe stal, nieuwe paardjes en ook nog een nieuwe eigenaar. Best logisch dat daarop gereageerd wordt.

Het is slim van TS om even te checken of het toch geen klophengst is. Maar ik heb hier ook wel eens een stal gehad waarbij de merries wat heftiger reageerde op mijn ruin. En juist dat heftige gedartel van die merries, daar reageerde hij dan af en toe weer op.

Maar mocht er niks uit de bloedtest komen: geef het dan even de tijd. En kijk of het mogelijk is om de paardjes toch samen te zetten. Over een draadje is net niet echt contact voor ze. En vaak is het heftige er dan ook direct af. Of ja, dat zou ik dan toch doen.

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard

freetorun
Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 16:04

Staat hem goed {:}

Positief Paard Blog en webshop over clickertraining en positieve bekrachtiging!

Instagram: Positief_Paard


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers