Doelen en Volg je Paard 2019!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 18:33

Leuk! Echt doelen voor wedstrijden heb ik nooit, ja eentje, plezier hebben :D

Doelen zijn voor dit jaar ook weer lol hebben op wedstrijden, Grace op het niveau houden wat ze nu loopt (we zijn nu topklasse van NL bij de WRAN) en Joy wil ik graag langzaam maar zeker klaarstomen voor het Nederlands Kampioenschap.
Daarnaast hebben we volgende week met Grace kwalificaties voor de Europese kampioenschappen, onwijs tof natuurlijk :D Geen doelen daarvoor, wel zijn we nu heerlijk aan het oefenen met balkjes, pionnen, changementjes en nog een hoop onderdelen van de patterns :D
Met Joy volgende week d'r derde wedstrijdje, ook onwijs leuk, ben benieuwd hoe ze t gaat doen, weer op een nieuw terrein en weer met andere paarden :D

Dit zijn wij :D

Grace
[ img ]

Joy
[ img ]


En verder staan er veel fotoshoots gepland en gaan we ook heerlijk genieten op de loonse en drunese duinen, de veluwe en tussendoor ook lekker naar het strand *\o/*


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:19

xxwienekexx schreef:
Leuk! Echt doelen voor wedstrijden heb ik nooit, ja eentje, plezier hebben :D

Doelen zijn voor dit jaar ook weer lol hebben op wedstrijden, Grace op het niveau houden wat ze nu loopt (we zijn nu topklasse van NL bij de WRAN) en Joy wil ik graag langzaam maar zeker klaarstomen voor het Nederlands Kampioenschap.
Daarnaast hebben we volgende week met Grace kwalificaties voor de Europese kampioenschappen, onwijs tof natuurlijk :D Geen doelen daarvoor, wel zijn we nu heerlijk aan het oefenen met balkjes, pionnen, changementjes en nog een hoop onderdelen van de patterns :D
Met Joy volgende week d'r derde wedstrijdje, ook onwijs leuk, ben benieuwd hoe ze t gaat doen, weer op een nieuw terrein en weer met andere paarden :D

Dit zijn wij :D

Grace
[ [url=m/L00phA.png]Afbeelding[/url] ]

Joy
[ [url=m/cNXW9V.png]Afbeelding[/url] ]


En verder staan er veel fotoshoots gepland en gaan we ook heerlijk genieten op de loonse en drunese duinen, de veluwe en tussendoor ook lekker naar het strand *\o/*



T kon er hier weer goed mee door vorig weekend <3


[ img ]

[ img ]

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:32

[ img ]
Deze update van mijn kant zegt wel genoeg denk ik, we hebben ons nu officieel opgegeven voor het landenteam voor de europese kampioenschappen. Nu nog 'even' zo goed blijven scoren! :Y)

Joy gaat ook lekker, die heeft een eerste en derde plek mee naar huis genomen de laatste wedstrijd.

Iets met waah een brug voor de eerste keer, maar ik loop wel lief mee hoor mama :Y)

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Grace afgelopen wedstrijd twee eerste plekken en twee tweede plekken mee naar huis genomen.


[ img ]

[ img ]

Vanavond hoop ik op een prachtige zonsondergang voor een fotoshoot op het strand met Grace *\o/*

En Joy mocht afgelopen week op de foto, en morgen weer _/-\o_ _/-\o_

Doelen voor deze maand, zo goed blijven scoren en vooral net zo veel plezier blijven hebben <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, MirjamRobin, Selima en 34 bezoekers